Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جنتی محب صبح شنبه در دیدار با حجت الاسلام حاج شیخ علیرضا حدائق با اشاره به اینکه بخشی از سرکشی‌های استانی به دلیل برنامه ریزی برای سالگرد شهید سلیمانی است که به دستور رئیس سازمان تبلیغات کشور صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در این سفر زحمات استان فارس دیده شده است.

وی با بیان اینکه برنامه روایت مکتب حاج قاسم یک دغدغه بسیار جدی بوده است، عنوان کرد: بنا شده تا یک کانالی راه اندازی شود تا خاطرات و نکاتی از حاج قاسم در آن گذاشته شود، همچنین با فرزند شهید فخری زاده نیز صحبت‌هایی شده تا خاطرات ایشان را برسانند به دست مبلغان تا از آن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک منشوری را دنبال می‌کنیم که در رأس آن وعاظ مطرح و سخنرانان قرار دارند و پایین‌تر از آن وعاظ گفتمان ساز و جوان و همچنین در رده پایین‌تر از آن نیز مبلغان مجازی قرار دارند، و در لایحه مبلغان برتر نیز سعی داریم برنامه‌ای اجرایی کنیم.

حجت الاسلام جنتی افزود: رابطه حوزه علمیه با تبلیغ باید بیش از پیش صورت گیرد، طلاب باید در کنار درس کارهای تبلیغی را انجام دهند، گروه‌های تبلیغی باید در مدارس تشکیل شود که به حمدالله در این حوزه با توجه به دغدغه مسئول این حوزه گروه تبلیغی راه اندازی شده و برنامه‌ها و فعالیت‌های خیری هم از این عزیزان رغم خورده است.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در صدد انجام آن هستیم کار ماهوی است که در مفهوم مبلغ صورت می‌پذیرد، به این صورت طلبه‌ای که در حوزه تحصیل می‌کند باید هویت آن در سازمان تبلیغات هم مشخص شود.

کد خبر 5105105

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی فارس ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران روز پرستار شهرکرد شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد