Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور کل ارتش به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد فرماندهی کل آجا برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ارتش، مسابقات تنیس روی میز کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و  امیر سرتیپ دوم محمد نوری رئیس هیئت تنیس روی میز نیروهای مسلح و ارتش و با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی برگزار شد و با قهرمانی پینگ‌پنگ بازان نیروی هوایی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 ورزشکار از منتخبین نیروها و سازمان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب 6 تیم در دو بخش دوبل و تیمی این مسابقات به رقابت پرداختند که در پایان تیم نیروی هوایی ارتش به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیم‌های نیروی زمینی و نیروی پدافند هوایی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

هیئت تنیس روی میز ارتش به ریاست امیر سرتیپ دوم محمد نوری، در طول سال و به مناسبت های مختلف با برگزاری منظم مسابقات و کلاس های مختلف مربیگری و داوری در بالاترین سطح کشور و همکاری و تعامل منظم با فدراسیون تنیس روی میز، نقش بسزایی در توسعه این رشته المپیکی جذاب و مفرح در کل خانواده بزرگ ارتش در سطح کشور ایفا می‌کند و همواره از فعال‌ترین هیئت‌های ورزش ارتش است.

نفرات منتخب این رقابت ها به اردوی مشترک تیم تنیس روی میز ارتش جهت شرکت در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح دعوت شدند تا با قدرت هرچه تمام‌تر عنوان قهرمانی سال گذشته خود در این رقابت‌ها را تکرار کنند.

مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان تربیت بدنی آجا سه شنبه 9 دی ماه 1399 برگزار می‌شود.

رقابت‌های تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان لغو شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک تنیس روی میز ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در بخش بانوان تیم ساره هژبر و فاطمه سرسنگی دو بر یک تیم نیکی ثابتی و نیکو شیرازی را شکست دادند و قهرمان شدند.

نیکی ثابتی و نیکو شیرازی نیز در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری و شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست و مارال چریکی مقام سوم مشترک راکسب کردند.

تیم تنیس ساحلی فرهان اهرزاد و امیر علی بنده نژاد با نتایج هفت بر پنج و شش بر دو سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند.

تیم ریاحی و ملک محمدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های مهدی بازگیر و علی رییسی و شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی نیز سوم شدند.

اولین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی