Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان ملی‌پوش تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن گفت: باتوجه به حضور ۴ تیم خوب و هم‌سطح در مرحله بعدی لیگ برتر والیبال به‌طور قطع این مرحله بسیار سخت و حساس خواهد بود و تیمی به نتیجه می‌رسد که تمرکز بیشتر داشته و کم‌اشتباه باشد.

فرزانه زارعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی‌های دور برگشت دور مقدماتی لیگ برتر که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نتیجه بازی رفت که در اصفهان واگذار کرده بودیم، پیش‌بینی بازی سختی را در دور برگشت مقابل پیکان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاصله زمانی بین دور رفت و برگشت آنالیز خوبی از پیکان به دست آوردیم و در بازی برگشت صد در صد تلاش خود را انجام دادیم. درست است که گیم سوم و چهارم بازی کمی نوسان داشت؛ اما در نهایت توانستیم بازی را به سود خود جمع کنیم و فکر می‌کنم رکورد خوبی هم زدیم و در گیم پنجم ۱۵ بر۴ به پیروزی رسیدیم.

وی در مورد سطح کیفی لیگ برتر گفت: این که مسابقات در دو گروه برگزار شد بد نبود؛ اما فکر می‌کنم در دور دوم، مسابقات سخت‌تر و فشرده‌تری داشته باشیم. با توجه به اینکه ۴ تیم حاضر در این دور همگی مدعی و قوی هستند و یک روز در میان بازی کردن برای تیم‌هایی که در سطح یکدیگر هستند قطعا بازی‌ها به گیم چهارم و یا پنجم کشیده می‌شود و زمان استراحت کمی خواهیم داشت و فکر می‌کنم در دور بعدی به همین جهت کمی با مشکل روبرو شویم.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۴ تیم صعود کرده ذوب‌آهن و پیکان از گروه الف و سایپا و قزوین از گروه ب قرار است اواخر دی ماه در تهران برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه ذوب آهن لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی