Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر گفت: شهرستان دره شهر قطب اصلی تولید گل نرگس در استان ایلام است.

«طیار فیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  برداشت گل نرگس از نرگس زارهای شهرستان دره شهر آغاز شده است.
 

وی اضافه کرد: برداشت این محصول اقتصادی و با ارزش، در سطح ۳۶۰ هکتار آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت بیش از ۳۵میلیون شاخه گل بریده شده نرگس برداشت و روانه بازارهای مصرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فیلی ادامه داد: امسال با توجه به تجهیز بخش زیادی از این مزارع به سیستم آبیاری و همچنین شرایط اقلیمی مناسب در سال زراعی جاری برداشت گل نسبت به سال گذشته یک ماه زودتر آغاز شده است.
 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر خاطرنشان کرد: عمده بازار مصرف گل نرگس دره شهر به استانهای تهران، اصفهان ، مرکزی و قم است .

 

وی با اشاره به درآمد و اشتغال بسیار خوب کشت گل نرگس در شهرستان دره شهر، گفت: ۲۰۰ خانوار بطور مستقیم درکشت گل نرگس مشغول فعالیت هستند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مركز گل نرگس مرکز گل نرگس گل نرگس شهرستان دره شهر گل نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رحیمی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کاشت محصولاتی مانند: گوجه، خیار و بامیه اظهار کرد:  با نزدیک شدن به  زمان برداشت صیفی جات در شهرستان مهران کار مقابله غیر شیمایی با آفات این محصولات نیز  از طریق رها سازی زنبور‌های براکون شروع شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض