Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:52:55 GMT

رضایت یحیی گل محمدی از وضعیت احمد نوراللهی

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۰۲۲

اگرچه احمد نوراللهی در بازی با اولسان پایه گذار گل اول حریف بود و پیش بینی می شد به همین دلیل مقابل نساجی روی نیمکت بنشیند اما خلاف پیش بینی ها گل محمدی مقابل نساجی نیز به او میدان داد

احمد نوراللهی در بازی با نساجی عملکرد بهتری نسبت به بازی با اولسان داشت، هرچند همچنان در زدن ضربات آخر بدشانس است.

به گزارش طرفداری، احمد نوراللهی بی شک از بازی با اولسان دل خوشی ندارد و دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه برای او خوشایند نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن باتجربه در دقایق پایانی نیمه اول و در حالی که تیمش با یک گل پیش بود، در حالی که می توانست با استفاده از تجربه بالایش بازی را نگه دارد تا پرسپولیس با اندوخته ای مناسب پا به رختکن بگذارد، روی مهاجم حریف مرتکب خطا شد تا اولسانی ها بلافاصله برتری یک گله پرسپولیس را به تساوی تبدیل کنند.

در نیمه دوم نوراللهی هرچه برای جبران تلاش کرد راه به جایی نبرد. درخشش "سوهیوک"، دروازه بان با تجربه اولسانی ها، آفساید گیری های مدافعان حریف و VAR دست به دست هم دادند تا تمام تلاش های نوراللهی برای گلزنی بی نتیجه بماند. در نهایت نوراللهی و پرسپولیس مقابل اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماندند و نتوانستند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

نوراللهی در بازی با نساجی نیز در ترکیب اصلی به میدان رفت و باز هم مثل 45 دقیقه ابتدایی بازی با اولسان نتوانست نمایش خوبی را ارائه دهد. در نیمه دوم نوراللهی تلاش بیشتری داشت و توانست روی دروازه نساجی خطرناک تر ظاهر شود اما باز هم در امر گلزنی تا حد زیادی کم شانس بود. هرچند که داور مسابقه گل پرسپولیس مقابل نساجی را به نام او ثبت کرده نه سیامک نعمتی!

در نیمه دوم ضربه ایستگاهی نوراللهی در اوج بد اقبالی راهی به دروازه پیدا نکرد. او در دقایق باقی مانده نیز چند موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست داد، البته که با توجه به اتفاقاتی که در دو بازی اخیر رخ داده از نظر روحی تحت فشار قرار داشت. موضوعی که باعث شد تا پس از پایان بازی با نساجی، آنالیز عملکرد خود از سوی یکی از سایت ها را در اینستاگرامش به نمایش گذاشته و با اضافه کردن چند ایموجی، به نوعی منتقدانش را به سکوت دعوت کرد.

واکنشی که چند سالی است از سوی برخی از بازیکنان در فضای مجازی مد شده و برخی فوتبالیست ها با کوچکترین انتقادهای علیه منتقدان خود موضع گیری می کنند.

به هر ترتیب به نظر می رسد نوراللهی می تواند با اولین گلی که در جریان بازی و از سوی خودش به ثمر برسد، کمی از فشار زیادی که متوجه اش شده خارج شده و به همان بازیکنی تبدیل شود که همگی می شناسیم؛ موقر، مسئولیت پذیر و فروتن. 

 

همچنین بخوانید:

ناظر بازی نساجی - پرسپولیس: داور بازی گل را به نام نوراللهی نوشت

گل سیامک نعمتی به پاس گل تبدیل شد

نعمتی شادی کرد اما داور گل پرسپولیس را به نام احمد نوراللهی نوشت

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با اولسان احمد نوراللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

کد خبر 847513 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است