Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@21:10:24 GMT

شاخص مکتب ولایت «شهید حاج قاسم سلیمانی» است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۰۷۸

شاخص مکتب ولایت «شهید حاج قاسم سلیمانی» است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه نباید عملکردها را پای دین بگذاریم، گفت: شاخص ولایت و شاگرد مکتب ولایت «شهید حاج قاسم سلیمانی» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت در پردیس شهید مفتح شهرستان ری برگزار شد.


حجه الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و دهه بصیرت که در پردیس شهید مفتح شهرستان ری برگزار شد، گفت: اولین معلم بشر، خدای متعال هستند و امیدواریم معلمان عزیز هم بتوانند دنبال کننده راه انبیا الهی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمودی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم است شما شخصیت هایی هستید که در طول خدمت خود چندین هزار داش آموز را پرورش می دهید و  روشنگری های نسل جوان را جدی بگیریم هر چند خیلی ها ناراحت باشند.


وی در خصوص ایام الله ۹ دی نیز بیان داشت: همه انگیزه برپایی مراسم۹ دی را ندارند اما با توجه به سالگرد شهادت سردار دلها و مناسبت های  9 دی تا 19 دی دهه بصیرت را باید بصورت ویژه پاس بداریم.


حجه الاسلام محمودی در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اظهار داشت:  شهید سلیمانی فانی در ولایت بود اما خیلی ها می خواهند این ویژگی را از این شهید حذف کنند، بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هدیه الهی به کشور ما وجود و شهادت حاج قاسم بود و ما نباید به خیانتکاران نگاه کنیم و باید به امثل حاج قاسم سلیمانی ها  دل ببندیم و راهشان را ادامه دهیم.


مدرس دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد:  ۹ دی مردم برای دفاع از ولایت به صحنه آمدند  و در 9 دی ها  حاج قاسم ها پرورش یافتند و همین الان در کشور برخی ها نمی خواهند ۹ دی بزرگ داشت و برنامه ای تدارک دیده شود  و آگاه باشیم فتنه ها پیچیده است و نمونه آن پس از شهادت مهندس فخری زاده بود که چطور می خواستند ایشان را حامی برجام به مردم القا کنند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران وجود خیانتکاران در کشور را آفت دانست و بیان کرد: خیلی ها پس از فتنه سال 88 باید چهره شان مشخص گردد و اگر لطف خدا، رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و  بصیرت مردم نبود معلم نبود کشور در سال ۸۸ چه بر سرش می آمد و اسناد حمایت آمریکا و اسراییل از فتنه سال 88 وجود دارد تا بدانیم پشت پرده ها چه دولت های مستکبری از فتنه گران حمایت می کردند.


 وی در آستانه ایام فاطمیه گفت: تلخ ترین روز تاریخ اسلام روز سقیفه بنی ساعده است و تمام مصیبت های مسلمانان از این روز شکل گرفت و این  فتنه صدر اسلام نیز این روز بود تا الان که امام زمان(عج) هم  بخاطر فتنه در پس پرده غیبت هستند زیرا حضرت امنیت ندارند.


عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با انتقاد از برخی تصمیم گیری ها رفتارهای برخی مدیران در کشور اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما اسلام واقعی اجرا نمی شود و برخی مدیران ما دنبال اجرای اسلام واقعی نیستند  و اگر رهبری درخشان مقام معظم رهبری نبود باید الان اسلام انگلیسی و آمریکایی حاکم بود و مشاهده می کنیم که دشمن بیکار نیست و دست از فتنه بر نخواهند داشت بعضی ها فکر میکنند «بایدن» کلید نجات است، در حالیکه خوش خیال هستند و بدانند فقط تفکر آنها و ایادی مزدورشان  نابودی استقلال و عزت اسلامی ما است.


حجه الاسلام محمودی ادامه داد: ملت سختی ها را تحمل می کند ولی بعضی ها با دیدن این سختی های مردم می خندند اما بدانند  مردم ما در عزت مندی فرزند محرم و در سختی ها فرزند رمضان هستند که در اوج تحریم ها استقامت می کنند.


محمودی در پایان به پیشرفت های گوناگون با وجود تحریم ها اشاره داشت و افزود: با همه تحریم های که دشمن بر سر راه ما گذاشت پیشرفت های گوناگونی در بخش های مختلف داشته ایم و وظیفه شما فرهنگیان تبیین دستاوردهای انقلاب در مقایسه با دوران طاغوت برای نسل جوان است  و بدانیم  باید به دنبال اجرای حرف های رهبری معظم باشیم و  تشکیل دولت جوان و انقلابی را اولویت قرار دهیم  و شاخص ها را گم نکنیم و عملکرد ها را پای دین نگذاریم و شاخص ولایت و شاگرد مکتب ولایت «شهید حاج قاسم سلیمانی» است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاسداشت سردار شهید سلیمانی حجت الاسلام محمودی گرامیداشت حماسه 9 دی دانشگاه فرهنگیان شهید حاج قاسم سلیمانی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است