Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از  ایران آنلاین، متهم " مایکل لوپز" ۲۴ ساله در خانه اش در ایالت یوتای آمریکا توسط ماموران پلیس بازداشت شد.به گفته خواهر ۱۷ ساله لوپز که با ماموران تماس گرفته و درخواست کمک کرده است.  او هنگام شلیک برادرش به مادر ،در سرویس بهداشتی بوده اما صدای شلیک را شنیده و پس از دیدن صحنه پا به فرار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
به گفته وی برادرش  رفتار عجیب و غریبی داشته و پس از قتل بی رحمانه مادرشان با خواهر ۱۴ ساله اش دور میز شام  شروع به رقصیدن کرده است.
ماموران پلیس می گویند رفتار "مایکل " پس از دستگیری عجیب بوده و چندین بار به دوربین لبخند زده و یک بار حالت گریه داشته او به یکی از ماموران پلیس در این ارتباط گفت که فردی به نام "دژژوا" به وی فرمان قتل مادرش را سر میز شام داده بود .
آزمایش های انجام شده از متهم نشان می دهد که وی در زمان جنایت تحت تاثیر مواد مخدر بوده است و اکنون با اتهام قتل درجه اول بدون قرار وثیقه راهی زندان می شود.


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ایالت یوتای آمریکا مواد مخدر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • ببینید | کشف کله‌پاچه ۴ هزار ساله در گورستانی عجیب
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس