Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان  از کشف ۳ فقره زمین خواری به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین خواری و تصرف غیر قانونی ۶۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی و جنگلی توسط افرادی فرصت طلب در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس پس از هماهنگی قضایی نسبت به خلع ید زمین‌های تصرف شده اقدام و در این خصوص سه متهم را دستگیر کردند.

میرزایی ارزش زمین‌های خلع ید شده را براساس برآورد کارشناسان ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برای متهمان پرونده تشکیل و تحویل آنان به مرجع قضایی، خاطر نشان کرد: زمین‌های ملی و منابع طبیعی بیت‌المال بوده و کسی حق تعرض و تصرف به بیت‌المال را ندارد.

*دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در گلوگاه 

سرهنگ اسماعیل حسن‌زاده جانشین انتظامی گلوگاه از دستگیری متهم به هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی خبر داد. 

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی گلوگاه در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر درج و انتشار اطلاعات خصوصی وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی توسط فردی ناشناس، مراتب را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ماموران با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده، فرد ناشناس را که پس از دریافت اطلاعات شخصی شاکی، قصد سوء استفاده مالی از وی را داشت شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی ماموران انتظامی به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را تهدید برای اخاذی و سوء استفاد از شاکی اعلام کرد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد از شهروندان خواست از نگهداری و در اختیار قرار دادن اطلاعات و تصاویر خصوصی از طریق تلفن همراه، برای دیگران به دلیل وجود احتمال سوء استفاده جدا پرهیز کرده و در صورت برخورد با هرگونه تهدیدی از سوی افراد فرصت طلب بدون هرگونه نگرانی‌ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کشف زمین خواری دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی تصاویر خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام