Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:26:09 GMT

توزیع شکردولتی به قیمت مصوب

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۲۶۱

توزیع شکردولتی به قیمت مصوب

بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار توزیع ۳۳۲۰ تن شکر برای مصرف خانوار استان تهران به قیمت ۶۶۵۰ تومان به صورت عمده درب انبار و ۸۷۰۰ تومان برای مصرف کننده در قالب بسته بندی‌های یک کیلوگرمی آغاز شد. ناطقان: در راستای تصویب کارگروه تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی به منظور تنظیم بازار کالا‌های اساسی و حفظ آرامش بازار، توزیع مقدار ۳۳۲۰ تن شکر جهت استان تهران تعیین گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






لازم بذکر است قیمت مصوب جهت تحویل درب انبار هر کیلوگرم ۶۶۵۰۰ ریال و نرخ مصرف کننده در قالب بسته بندی‌های یک کیلویی ۸۷۰۰۰ ریال از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین گردید.

بنابر این گزارش با عنایت به وظیفه واحد بازرسی به منظور جلوگیری از ایجاد اخلال در زمینه تولید نان در آذر ماه سال جاری از تعداد ۶۰ واحد نانوایی و همچنین کارخانجات آرد استان بصورت دوره‌ای و مستمر بعمل آمده است

واحد بازرسی این اداره کل به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی وزارت صمت و نماینده دانشگاه علوم پزشکی استان تهران علاوه بر رصد و کنترل سامانه خرید آرد و مصارف نانوایان با همکاری اتحادیه نانوایان و اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران بر نحوه خرید و حمل و مصرف آرد نظارت داشته که نتایج مثبتی را به همراه دارد.

از جمله نتایج فوق، شناسائی واحد‌های غیرفعال خبازی و نانوائی هائی که پخت آنان با سهمیه تخصیصی مربوطه مغایرت دارد که البته طی مکاتبه با دستگاه‌های نظارتی رسیدگی‌های لازم اعمال می‌گردد و از مشاهده هرگونه تخلف اقدام مقتضی بعمل آمده است.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» توصیه‌شده است.
منبع: صراط برچسب ها: قیمت ، شکر ، ناطقان ، مصوب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت شکر ناطقان مصوب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از روند کاهشی قیمت پیاز در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو پیاز دزفول ۱۲ تا ۱۴ هزارتومان و پیاز جیرفت ۱۸ تا ۲۲ هزارتومان است که حداکثر با ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید در خرده فروشی ها عرضه شود.

او با بیان اینکه روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی توزیع می شود، افزود: بنابر آمار روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن پیاز مورد نیاز تهران است.

یاوری ادامه داد: با افزایش عرضه پیاز پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت پیاز استمرار یابد و بازار به تعادل برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت میوه های نوبرانه در بازار افزود: قیمت کنونی هرکیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۴۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۸۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۲ هزارتومان و هندوانه ۵ تا ۱۴ هزارتومان است.

او گفت: با توجه به گرمای هوا و به انبوه رسیدن میوه های نوبرانه تا ۲۰ اردیبهشت پیش بینی می شود که بازار به تعادل برسد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد