Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:24:50 GMT

خطیبی به مربیان جوان باج نمی‌دهد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۲۷۷

آلومینیوم در حالی به تساوی خارج از خانه مقابل شهرخودرو رسید که در آستانه کسب پیروزی قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خطیبی در هفته هشتم لیگ برتر توانستند روند شکست‌ناپذیری خود را برای ششمین هفته متوالی ادامه دهند و در شرایطی که دیدار دشواری در مشهد مقابل شهرخودرو داشتند، اما توانستند دست پر زمین را ترک کرده و امتیازات‌شان را دو رقمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلومینیوم در شرایطی از هفته سوم تاکنون دو پیروزی و چهار تساوی به دست آورده که رسول خطیبی در تقابل با مربیان جوان که بعضا هم‌بازیان و هم‌دوره‌ای‌های سابق او در زمان بازی بودند، توانسته موفق کار کند و اجازه برتری به آنها را برابر تیم تازه وارد اراک ندهد.

خطیبی که سال‌های درخشانی در سپاهان داشت، در حالی بازی هفته دوم برابر این تیم را تنها با یک گل در اصفهان واگذار کرد که خطای مشکوک در زمان گلزنی شهباززاده اتفاق افتاد، اما پس از این دیدار سرمربی جوان آلومینیوم توانسته روند خوبی را دنبال کند و تیمش را به نیمه‌ی بالای جدول برساند.

 

 

 

سرمربی آلومینیوم در دیدار برابر شاگردان بیاتلو و سید سیروس پورموسوی به برتری رسید و مقابل تیم پُرمهره محمد ربیعی و همچنین دیدارهای خارج از خانه مقابل تیم‌های جواد نکونام، مهدی تارتار و سید مهدی رحمتی صاحب امتیاز شد تا تیمش به ثبات شخصیت برسد و در روند رو به رشدی قرار بگیرد.

شاگردان خطیبی در حالی دیدار هفته هشتم مقابل شهرخودرو را پشت سر گذاشتند که رحمتی به دنبال کسب پیروزی خانگی پس از دو باخت متوالی بود، اما با این حال آلومینیوم توانست با نمایشی بهتر و موقعیت‌های خطرناک‌تر مانع از برد مشهدی‌ها شود و با امتیاز به اراک برگردد تا خود را برای جدال‌های حساس پیش رو آماده کند.
عکس: احمد هادی

رسول خطیبی آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت