Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:36:36 GMT

گلر نساجی توپ های هوایی را گرفت اما

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۳۵۵

گلر نساجی توپ های هوایی را گرفت اما

زمین پر از آب استادیوم شهید وطنی قائمشهر هم گردش توپ را برای نساجی سخت کرده بود و هم پرسپولیس. این دو تیم ناگزیر برای رسیدن به گل به بازی هوایی روی آوردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اینکه نساجی روی ضربه ایستگاهی به گل رسید پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم خیلی تلاش کرد روی ارسال از کناره ها و استفاده از توپ سوم به گل برسد اما سرخپوشان در نهایت روی شوت زمینی سیامک نعمتی و ضربه ای که در میانه های راه احمد نوراللهی به توپ زد به گل مساوی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد طهماسبی که بعد از ۶ هفته بالاخره این فرصت را پیدا کرد که برای نساجی درون دروازه قرار بگیرد انصافا روی توپ هایی که از کناره ها ارسال می شد تاثیرگذاری خوبی داشت و بیشتر توپ ها را دفع کرد اما در نهایت روی بازی مستقیم و توپ سومی که در اختیار سیامک نعمتی قرار گرفت تسلیم و دروازه او روی شوت زمینی باز شد.

 

مهرداد طهماسبی که فصل گذشته به دلیل پارگی رباط نتوانست برای تیم بادران در لیگ یک جز هفته های ابتدایی بازی کند حال بازگشت خوبی به فوتبال داشته است. او به دلیل تجربه بازی در تیم هایی چون صبای قم و فولاد دیروز بدون استرس در دروازه نساجی کار کرد. هر چند اگر نساجی برتری یک بر صفر را حفظ می کرد بازگشت به چارچوب دروازه با خاطره خوشی برای مهرداد طهماسبی همراه بود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد طهماسبی پرسپولیس لیگ برتر مهرداد طهماسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی را بسیاری با نام پسر پرسپولیس می‌شناسند، دروازه‌بان جوانی که با پیراهن قرمزهای تهرانی پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورودی درخشان به فوتبال حرفه‌ای باشگاهی ایران داشته باشد.

حقیقی که در زمان کارلوس کی‌روش دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، حالا در این فصل شاگرد رفیق قدیمی خود یعنی مسعود شجاعی شده است.

او زیر نظر مسعود شجاعی روزهای بهتری را نیز در هوادار تجربه کرد و این روزها، گلر مورد اعتماد سرمربی جوان هوادار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در همه بازی‌های لیگ برتر حضور داشته، طی ۲۶ بازی لیگ و حذفی، هشت کلین‌شیت را به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

حقیقی در بازی با صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند مقاومت کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب هوادار نوشته بشود.

اما تک گل نفتی‌ها روی ضربه پنالتی توسط طالب ریکانی به ثمر رسید که حقیقی آن را مرتکب شده بود. حقیقی در حالی که دنبال پیدا کردن یار مناسب برای پاس دادن بود، با اضافه نشدن مدافعان توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینکه حقیقی در این صحنه نیز در حال پیروی از دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی بود. سرمربی جوان هوادار مخالف بازی بلند و بدون هدف گلرهایش است و به حقیقی دستور داده بازی‌سازی را از عقب زمین انجام بدهد که یک ناهماهنگی سبب از دست رفتن توپ علیرضا حقیقی شد.

با این حال دروازه‌بان باتجربه هوادار در ادامه بازی این گل را جبران کرد و توانست مهره موثری برای کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان باشد. حقیقی این هفته دیدار مهمی در انزلی برابر ملوان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم