Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:14:19 GMT

بیرانوند و انصاری مهمان احسان علیخانی شدند

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۲۳۵۶

بیرانوند و انصاری مهمان احسان علیخانی شدند

ویژه برنامه کرونایی «هشتگ عصر جدید» با حضور دو پرسپولیسی و یک جامعه شناس، امشب به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

به گزارزش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، احسان علیخانی امشب ۶ دی با دکتر محمدعلی الستی جامعه شناس، در برنامه «هشتگ عصر جدید» گفت‌وگو می‌کند. علیخانی در ۸ قسمت گفت‌وگوهایی با مهمانان مختلف خواهد داشت و در تمامی قسمت‌های ویژه‌برنامه کرونایی «هشتگ عصرجدید» حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان قیاسی نیز امشب در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ عصر جدید» با سید بشیرحسینی یکی از داوران عصر جدید گفت‌وگو دارد. خاطره بازی شرکت کنندگان در این مسابقه و سرک کشیدن به قسمت‌های مختلف استودیو عصر جدید، بخش‌هایی از این گفت‌وگو را تشکیل می‌دهد.

علاوه بر این با شرکت‌کنندگان سال گذشته و امسال، گفت‌وگوهای تصویری برگزار می‌شود. البته به دعوت عوامل عصر جدید محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس به استودیو می‌آید و درباره این مسابقه با سید بشیرحسینی و ایمان قیاسی صحبت می‌کند. در بخشی دیگری برای اولین بار علیرضا بیرانوند بعد از لژیونر شدن گفت‌گوی تصویری در ویژه برنامه کرونایی «هشتگ عصر جدید» دارد.

ویژه برنامه کرونایی «هشتگ عصر جدید» شنبه و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 464357

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احسان علیخانی عصر جدید برنامه عصر جدید هشتگ عصر جدید علیرضا بیرانوند محمد انصاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویژه برنامه کرونایی هشتگ عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همزمان، کاربران هشتگ دموکراسی آمریکایی را به یکی از پرتکرارترین هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هشتگ آزادی بیان
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم