Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تصویب محدودیت های وضعیت زرد توسط ستاد ملی کرونا گفت: بهبود شرایط قم از نارنجی به زرد به معنی پایان محدودیت ها نیست و دستورالعمل های مرتبط با این وضعیت به زودی به اصناف و مردم ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش شدت شیوع این بیماری ادامه داد: از مردم تقاضا می کنیم رعایت دستورالعمل های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

سرمست در ادامه ضمن قدردانی از اعضای ستاد بحران و همکاری مردم و اصناف خاطرنشان کرد: محدودیت های گروه شغلی چهار در دوره وضعیت زرد نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرگونه تجمعی که می تواند موجب افزایش شیوع بیماری شود همچنان ممنوع خواهد بود تصریح کرد: در مناسبت های پیش رو امیدواریم شاهد همکاری مردم با دستورالعمل های ابلاغی از سوی دستگاه های ملی و استانی باشیم.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه محدودیت تردد از ساعت 9 شب الی 4 صبح برای شهرهای با وضعیت زرد استمرار خواهد داشت گفت: این محدودیت ها برای استان قم اعمال خواهند شد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: قم محدودیت ها رئیس جمهور بیماری وضعیت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.چند روزی است دانشجویان بسیاری از کشورها در حمایت از مرد مظلوم غزه همصدا شده ا ند .

اگرچه این جوانان پرورش یافته فرهنگ غربی هستند اما در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان می دهند.

 

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم