Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بعد از ۱۰ ماه مقاومت، بیمارستان رازی اهواز به چرخه عادی ارائه خدمت بازگشت.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خدا و در پی مشارکت مردم در زمینه رعایت مراقبت‌های بهداشتی، تدابیر اتخاذشده و اعمال محدودیت‌ها، روند کاهشی بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیمارستان رازی اهواز به عنوان بیمارستان اصلی مراقبت از بیماران کووید - ۱۹، اکنون با یک‌ششم ظرفیت در اختیار بیماران کرونا است بنابراین به علت کاهش چشمگیر بیماران بستری در این بیمارستان و با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت این بیمارستان در دو فاز ادامه خواهد داشت.

ابول‌نژادیان بیان کرد: یک فاز محدود و ایزوله برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و بخش جداشده به منظور بستری و درمانگاهی که شامل بخش‌های زنان و زایمان، نوزادان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و مسمومیت خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پرسنل این دو بخش نیز جدا شده‌اند و از پرسنل قسمت سبز بیمارستان قبل از حضور در این بخش تست PCR گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: با این تصمیم، بار مراجعات و تراکم ناشی از تعطیلی بخش‌های تخصصی این بیمارستان که به سایر بیمارستان‌ها منتقل شده بود نیز رفع خواهد شد.

ابول‌نژادیان بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت که در این بیمارستان به عنوان سنگر اصلی مبارزه با کرونا، ۱۰ ماه با فداکاری و ایثار از جان هم‌استانی‌ها دفاع کردند، از مردم عزیز استدعا داریم با توجه به شکننده بودن وضعیت فعلی، با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه رخداد یک پیک دیگر و هدررفت تلاش و زحمات ماه‌های اخیر را ندهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد