Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در پرونده مهاجم کروات سابق خود محکوم به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو شده است.

قدس آنلاین:  ماریو بودیمیر، مهاجم اهل کشور کرواسی که در نیم فصل دوم از لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست، برای دریافت مطالبات خود از باشگاه به فیفا شکایت کرده بود که پرونده مورد اشاره به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع داده شد. 

طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رای دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رای نهایی مورد قبول واقع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رأی آمده بود باشگاه پرسپولیس باید ۴۷۵ هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب این بازیکن پرداخت کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می‌رود. 

همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم‌ پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد. 

باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماریو بودیمیر محروميت پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم