Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رکنا رشت ،  سرهنگ "علیرضا حدادی" ، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان تجاوز به دو نوجوان 12 و 13 ساله در شهر رشت و در پی مراجعه و اعلام شکایت والدین این دو نوجوان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان آگاهی استان پس از اخذ دستور قضائی، متهم 26 ساله این پرونده را پس از فرار با استفاده از شگردهای پلیسی در منزل مسکونی یکی از دوستانش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرد گفت: متهم این پرونده بلافاصله به دادگاه اعزام و با صدور قرار بازداشت به زندان معرفی شد. سرهنگ حدادی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

رشت رکنا مرجان گودرزی. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا رشت تجاوز اخبار حوادث تجاوز آزار و اذیت تجاوز جنسی آزار شیطانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران عکس قیمت قتل کرونا شهادت هولناک قیمت خودرو حادثه اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در عملیات جستجوی بیش از ۵ ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.
روح الله فدائی افزود: گروه های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین جسد فرد را پیدا می‌کنند، که شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است.
وی از شهروندان خواست هرگز بدون تجهیزات مناسب یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاعات نداشته باشند و حتما به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد