Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه چلسی به تازگی به جمع تیم‌های خواهان ارلینگ هالند پیوسته و فرانک لمپارد این مهاجم نروژی را در صدر لیست نقل و انتقالاتی خود قرار داده است.  

مهاجم ۲۰ ساله بورسيا دورتموند در فصل گذشته موفق شده است در ۳۲ بازی، ۳۳ گل برای تیمش به ثمر برساند تا جایزه پسر طلایی سال ۲۰۲۰ را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ۱۴ بازی فصل اخیر نیز توانسته است ۱۷ بار دروازه حريفان را باز کند.  

چلسی برای جذب مهاجم نروژی باید با منچستر یونایتد و منچستر سیتی رقابت کند. از طرف دیگر رئال مادرید هم از مدت‌ها قبل، این بازیکن را برای تقویت خط حمله خود زیر نظر داشته است.

بيشتر بخوانيد:

اتوئو: همکاری با مورینیو را به گواردیولا ترجیح می‌دهم

ورود آبی پوشان به رقابت جذب هالند در حالی است که باشگاه لندنی در نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۴۷.۵ میلیون پوند تیمو ورنر را به خدمت گرفته است، اما آمار مهاجم آلمانی در این فصل ناامید کننده بوده و ورنر در ۹ بازی گذشته نتوانسته برای تیمش گلزنی کند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش وقتی کول پالمر در دیدار چلسی ‏مقابل آرسنال در ترکیب قرار نگرفت مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این ‏تیم، در مصاحبه با خبرنگاران به اهمیت این ستاره برای تیمش تاکید ‏کرد ولی گفت از بازیکنانش خواسته به همه ثابت کنند که تیم‌شان ‏اف‌سی پالمر نیست. ‏

درحالیکه چلسی از دقایقی پیش در خانه‌اش در یک بازی حساس به ‏وستهم رفته باز هم کول پالمر در نقش گلزن ظاهر شد تا مشخص ‏شود از قضا چلسی حالا کاملا به اف‌سی کول پالمر تبدیل شده است. ‏

تنها پانزده دقیقه از بازی دو تیم در استمفوردبریج گذشته بود که ‏آبی‌ها از سمت راست ارسالی به درون محوطه وستهم برای جکسون ‏انجام دادند. دفاع وستهم اجازه کار به مهاجم هدف چلسی را نداد ‏ولی توپ بلوکه شده در برگشت جلوی پای پالمر قرار گرفت تا او با ‏شوتی سرضرب گوشه چپ دروازه را هدف گرفته و به گل برسد. ‏

این بیست و دومین گل پالمر در این فصل لیگ برتر بود. اگر ‏درخشش استثنایی هالند در بازی دیشب سیتی و چهار گل او که ‏باعث شد آمار گلزنی ستاره نروژی به 25 گل برسد نبود کول پالمر با ‏این گل از او عبور کرده و در صدر جدول گلزنان ایستاده بود. ‏

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟