Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@02:11:45 GMT

اختلاف گل‌محمدی و عضو هیئت ‌مدیره علنی شد!

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۰۸۸

اختلاف گل‌محمدی و عضو هیئت ‌مدیره علنی شد!

رویداد۲۴ بشار رسن بدون شک یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس طی چند سال گذشته بود و نقش پررنگی در موفقیت‌های اخیر این تیم از جمله چهار قهرمانی پشت هم در لیگ و دو بار رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

بشار آن‌قدر بین هواداران پرسپولیس محبوب شد که هر فصل موقع مذاکره برای تمدید قرارداد، فشار مضاعفی از سوی آنها به باشگاه وارد می‌شد تا این بازیکن عراقی در پرسپولیس بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم برای ماندن بشار همین روند طی شد تا این بازیکن قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

بلافاصله بعد از تمدید قرارداد بشار با یک پیشنهاد بسیار عالی از قطر مواجه شد و قصد داشت هرطور شده با گرفتن رضایت مدیران پرسپولیس زیر تمدید قراردادش بزند و راهی قطر شود.

مدیرعامل قبلی سرخپوشان هم با یک توافق آماتور بدون اینکه پول مناسبی از این انتقال‌ گیر پرسپولیس بیاید و حتی سرمربی تیم را در جریان جدایی بشار بعد از فینال آسیا بگذارد، مجوز جدایی این بازیکن را صادر کرد. مجوزی که البته با هماهنگی اعضای هیئت ‌مدیره انجام گرفت. شنیده می‌شود یکی از اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس نقش پررنگی در جدایی بشار داشته و همین موضوع حسابی یحیی را عصبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: گاف پرسپولیسی‌ها در مورد اعضای هیئت مدیره + عکس

همه در جریان اختلاف سرمربی سرخپوشان با مدیرعامل قبلی پرسپولیس بودند ولی جدایی بشار اختلاف یحیی را با یکی از اعضای هیئت‌ مدیره هم علنی کرد. یحیی که به شدت از جدایی بشار ناراحت بود در کنفرانس خبری قبل از بازی دیروز با نساجی که پنج‌شنبه برگزار شد، حرف‌های قابل تأملی زد. او گفت‌: بشار یک بازیکن خیلی مهم و ارزنده‌ای برای تیم ما بود، خیلی هم راحت او را از دست دادیم و هنوز برای من غیرقابل هضم است که چرا بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم. می‌توانستیم با یک مدیریت بهتر این بازیکن را نگه داریم.

واقعاً اتفاقاتی که بعد از صعود ما به فینال افتاد، خیلی عجیب و غریب بود و هنوز هم ادامه دارد و از همان روزی که پای‌مان را به تهران گذاشتیم، اتفاقات بدی افتاد اما در هر صورت باید بدون بشار لیگ را ادامه دهیم و بازیکنانی که بالاخره جایگزین هستند، می‌توانند توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

باید تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم و امیدوارم که در ادامه اتفاقات عجیب و غریبی دیگر برای ما نیفتد. متأسفانه بعد از اینکه بشار از ما جدا شد اتفاقات بدتر این بود که از جدایی رسن حمایت شد و واقعاً جای تأسف دارد. افرادی که در باشگاه مشغول کارند، آدم‌های بزرگی هستند اما اینکه از جدایی بشار حمایت می‌کنند، جای سؤال دارد.

این حرف‌های یحیی نشان از عدم رضایت او از بعضی از افراد هیئت ‌مدیره می‌دهد که در موضوع جدایی بشار و با این صحبت‌ها اختلاف‌شان علنی شد. حال باید دید این اختلافات تا کجا ادامه خواهد داشت و البته آینده پرسپولیس بدون بشار چه خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، یحیی گل محمدی ، پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 یحیی گل محمدی پرسپولیس اعضای هیئت جدایی بشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده است و مسئولیتی ندارد. - اخبار ورزشی -

 مهدی افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره  برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ایشان (خطیر) طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه از مدیرعاملی برکنار شده و دیگر سمتی ندارند.

وی در مورد اینکه علی خطیر، مدیرعامل استقلال گفته ابلاغیه‌ای برای برکناری او داده نشده است، تصریح کرد: وقتی می‌گوییم برکنار شده، یعنی مصوبه شده است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با علت جدایی خطیر گفت: درباره علت آن در روزهای آینده صحبت خواهیم کرد.

واکنش خطیر به برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان