Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و نساجی روز گذشته دیدار معوقه هفته پنجم را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار کردند. آن هم روی زمین چمنی که بی شباهت به آبگیر نبود

پرسپولیس در شرایطی به مصاف نساجی رفت که بارش باران در قائمشهر، چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی را از حالت عادی خارج کرده بود و به حدی در زمین آب جمع شده بود که مسئولان برگزاری بازی با سطل در حال جمع آوری آب از سطح زمین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدامات هم نتوانست خیلی به چمن بازی کمک کند و توپ به سختی روی آن حرکت می کرد. در برخی از صحنه ها همین اتفاق دردسرساز می شد و هنگامی که بازیکنان پاس های پرریسک می دادند، توپ در زمین گیر می کرد.

به گزارش طرفداری، همین بارش باران و وضعیت چمن استادیوم شهید وطنی، ضریب اشتباهات بازیکنان را بالا برده بود. برای مثال در یک صحنه مهدی شیری پاس به عقب داد اما توپ نصف مسیر را هم طی نکرد و در زمین گیر کرد و بازیکن نساجی را در موقعیت تک به تک قرار داد. این اتفاقات روی آمار بازی هم تاثیرات زیادی را گذاشت.

پرسپولیس در بازی مقابل سایپا در هفته اول دقت پاس 86 درصدی، مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته دوم دقت پاس 83 درصدی، در مقابل نفت آبادان دقت پاس 84 درصدی، در مقابل شهر خودرو در هفته چهارم دقت پاس 86 درصدی را ثبت کرده بود و به طور میانگین در 4 بازی اولش دقت پاس 84.75 درصد را ثبت کرده بود. اما در بازی مقابل نساجی دقت پاس پرسپولیس با افت فاحشی رو به رو شد و سرخپوشان در این بازی دقت پاس 70 درصدی را ثبت کرده بودند. (یعنی افت 14.75 درصدی نسبت به میانگین دقت پاس در 4 بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر)

خود نساجی هم چیزی حدود 41 درصد از پاس هایش اشتباه بود. در حالی که تیم قائمشهری هفته های گذشته آمار به مراتب بهتری داشت. تصمیم درست این بود که بازی دیروز نساجی و پرسپولیس به امروز موکول شود اما به خاطر فشردگی بازی های معوقه دو تیم، اجازه این کار به داور داده نشد. بازی دو تیم در زمین بی کیفیت، با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید.

 

بیشتر بخوانید:

لیگ برتری ها در پانزده دقیقه پایانی گلزن می شوند! | 110 گل در 60 بازی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دقت پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس دیروز (جمعه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و پس از تساوی ۴-۴ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. وحید امیری یکی از بازیکان پرسپولیس بود که در این بازی پنالتی خود را از دست داد و پس از بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران عذرخواهی کرد.

سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی، ۲ بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار نظراتی زیر پست عذرخواهی امیری، به او دلداری دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900090

دیگر خبرها

  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد