Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: احداث ۱۵.۲ کیلومتر شبکه سه رشته روشنایی، نصب ۳۳۴ کلاهک روشنایی، نصب و تعویض ۸۳۲ عدد لامپ، نصب ۲۱۸ دستک یک و ۲ متری، نصب ۸ تابلو روشنایی، نصب و تعویض ۳۴ فتوسل، نصب ۱۱۳ ترانس ۷۰،۱۵۰،۳۵و۵۰ وات، نصب ۹۲ عدد استارتر و نصب و تعویض ۱۳ عدد کنتاکتور از جمله اقدامات انجام شده در حوزه روشنایی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این میزان نصب و اصلاح در مناطق روستایی کمب، مرادآباد، پایانه ترمینال تا میدان سردار شهید قاسم سلیمانی و سایر نقاط سطح شهر چابهار انجام شده است.

 مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار با بیان اینکه پروژه روشنایی معابر این مناطق توسط پرسنل بهره برداری شهرستان انجام شده است بیان کرد: انجام این طرح ها باعث روشنایی مطلوب معابر حوزه شهری و روستایی چابهار شده است.

وی تصریح کرد: طبق قانون ساخت و تعمیرات شبکه روشنایی معابر درون شهری بر عهده سازمان شهرداری و برون شهری در حوزه راه و شهرسازی و همچنین حوزه روستایی بر عهده دهیاری‌های هر منطقه است.

اکبری با بیان اینکه وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌ و بلوچستان خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت: این شرکت همکاری با سازمان‌های متولی برای احداث و تعمیرات شبکه‌های روشنایی معابر درون شهری در چهارچوب توافق های دو جانبه انجام می دهد.

 وی بیان کرد: شهروندان گرامی که درخواست اعلام مشکل روشنایی معابر دارند می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» و همچنین سامانه هوشمند مراکز اتفاقات ۱۲۱ نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار زاهدان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار زاهدان شركت توزيع نيروی برق سیستان و بلوچستان چابهار زاهدان شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور روشنایی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگسرای شهر گندمان در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی، در سال ۹۰ شروع به کار کرده است و تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، و امروز تکمیل و بهره‌برداری این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی گفت: اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی جهت هم‌سطح و دو بانده شدن ورودی شهر گندمان و تخصیص بودجه‌ای جداگانه جهت استقرار بازار بانوان شهر سفیددشت باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به منظور رفیوژ بلوارامام رضا (ع) شهر فرادنبه، تاکید کرد: این محور، جاده اصلی و شاهراه شمال به جنوب است و روشنایی آن ضروری است.

صفیان ادامه داد: اجرای فاز دوم پارکینگ وسایل نقلیه شهر نقنه، آرامستان نقنه، تکمیل فاضلاب شهر فرادنبه، احداث ساختمان دادگاه بخش بلداجی و ایجاد سالن در مجاورت آرامستان جدید شهر بلداجی از اولویت مطالبات مردم شهرستان بروجن است.

کد خبر 750859

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی