Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:07:07 GMT

پلیس اردبیل اراذل و اوباش قمه‌کش را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۲۲۵

پلیس اردبیل اراذل و اوباش قمه‌کش را دستگیر کرد

گروه استانها-فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری اراذل و اوباش قمه‌کش در استان اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی 110 مبنی بر عربده کشی  و قدرت نمایی شرور قمه به دست  در محله "سلمان آباد" بوده  طوری که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخلال در نظم عمومی شده بلافاصله اکیپ عملیاتی ماموران کلانتری 17 "وحدت" به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش فردی و عمومی ماموران کلانتری با حضور در محل مشاهده کردند، شرور قمه به دست که حالت طبیعی نداشته، با عربده کشی و مسدود کردن مسیر خودروهای عبوری، باعث رعب و وحشت مردم  و سلب آرامش و فردی و عمومی شده که با اقتدار و اقدام به موقع پلیس، مهار و دستگیر شد.

سردار اشتری: اشراف خوبی بر اراذل و اوباش داریم / قدردانی از مردم برای رعایت فاصله‌گذاری و مدیریت ترددها + فیلمسردار اشتری: برخورد قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش ادامه دارد/ ماموریت‌های پلیس متوقف نشده/ بهبود خدمات الکترونیکی انتظامی در آینده نزدیکدستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش به هیچ عنوان کوتاهی نخواهد کرد

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: پرونده این اراذل برای رسیدگی به دستگاه قضایی تحویل داده می‌شود و  با هرگونه رفتار مجرمانه و برهم زننده آرامش اجتماعی برخورد قاطعانه و قانونی خواهد داشت.

حسینی بیان کرد: عمل به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به ضوابط نظام یک اولویت اساسی است که عموم مردم باید به نوبه خود آن را رعایت کرده و اقدام به ناامنی و اغتشاش‌آفرینی نکنند.

وی همچنین با اشاره به این که اقتدار پلیس در مهار این اوباش باعث ابراز خرسندی و شادی مردم منطقه شد، افزود: پلیس در هر شرایطی اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به اراذل و اوباش و مخلان آسایش مردم را نداده و با اقتدار در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد.

انتهای‌پیام/131/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901680

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند