Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص اقدامات اداره کل به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب دیده از این بیماری، گفت: به مناسبت سالگرد سردار شهید مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ۱۶ هزار بسته معیشتی در طرح "شهید سلیمانی" تا ۱۳ دی ماه، در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی، افزود: ارزش ریالی هر بسته به طور میانگین حدود ۲ میلیون ۱۰۰ هزار ریال است.   بیشتر بخوانید اجرای "طرح سردار سلیمانی" به منظور مقابله با ویروس کووید ۱۹ در مشهد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه بسته‌ها شامل اقلام مورد نیاز و ضروری جهت امرار معاش شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و گوشت  است؛ ادامه داد: این اقلام با توجه به شرایط هر شهرستان و بهره‌مندان متفاوت می‌باشد.

 احمدزاده بیان کرد: بسته‌های معیشتی از محل موقوفات منطبق و مساعدت‌های خیرین تهیه شده است.

  انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی سردار سلیمانی امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان