Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:45:01 GMT

ادامه محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مازندران

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۴۸۷

ادامه محدودیت‌های کرونایی در شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران بعدازظهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا استان  مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های تردد و فعالیت مشاغل همانند گذشته در تمام شهرستان‌های مازندران اعم از نارنجی و زرد به قوت خود باقی است.

وی با بیان اینکه تمامی مشاغل غیر از سطح یک باید فعالیت‌شان را ساعت ۱۸ تعطیل کنند، افزود: ممنوعیت تردد خودرویی نیز از ۲۱ تا ۴ بامداد  باید به‌صورت سختگیرانه اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار مازندران با تاکید بر ضرورت اعمال ممنوعیت تردد در مناطق ییلاقی استان مازندران، اظهار کرد:  اداره کل راهداری و نیروی انتظامی، مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا را در این مناطق با دقت اجرایی و از درگیری بیشتر روستاهای استان جلوگیری کنند.

این مسؤول یادآور شد: فرمانداران شهرستان‌های استان ، نظارت‌هایشان بر رعایت پروتکل‌ها و اجرای درست محدودیت‌ها را افزایش دهند و با هرگونه رفتار عادی انگارانه کرونایی بر اساس قانون برخورد کنند.

*نگرانی از ورود مازندران به پیک سوم کرونا

سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: شهر‌های مازندران در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: به دلیل اینکه روند همه‌گیری ویروس کرونا در کشور متفاوت است با آمار افزایشی ابتلا به کرونا دراستان روبرو هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه ۱۷ هفته در مازندران وارد پیک سوم نشدیم، اضافه کرد: با وجود محدودیت‌ها، روند ابتلا به کرونا در مازندران هنوز به حالت کنترل کامل در نیامده است.

این مسؤول تصریح کرد: با تشدید عملکردها، دو هفته گذشته، کنترل ابتلا به کرونا در مازندران را شاهد بودیم و بنابراین استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و نیز تهویه مکان‌های در بسته، مهمترین توصیه‌ها به مردم است.

موسوی درباره وضعیت شهرهای مازندران، بیان کرد:  در آمل و بهشهر وضعیت نگران‌کننده شیوع و ابتلا به کرونا را داریم و بابلسر، در روند نسبی ثابت کرونایی، شهرهای ساری، نکا، نور، رامسر، سیمرغ، عباس‌آباد، فریدون‌کنار و قائم‌شهر نیز روند افزایشی ملایم ابتلا به کوید ۱۹ را شاهد هستیم.

وی در پایان گفت: شیوع کرونا در شهر‌های رامسر و گلوگاه و مبادی ورودی استان باید کنترل شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین زادگان استاندار مازندران محدودیت کرونایی ابتلا به کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است