Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی در تداوم و سرنوشت انقلاب تاثیرگذار و سرنوشت ساز بود، تصریح کرد: ۹ دی فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است زیرا عمود خیمه نظام، ولایت فقیه است و نظام جمهوری اسلامی با ولایت فقیه معنا پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"حسین انجم شعاع" امروز ششم دی ماه در نشست خبری اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه از ۹ تا ۱۹ دی ماه چند برنامه و مناسبت مهم را داریم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این دهه را به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کردند و شعار محوری این دهه «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» است.

وی افزود: ۹ دی یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا بعد از انتخابات سال ۸۸، عده ای به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشتند و در این راستا هم ضدانقلاب داخلی و استکبار جهانی با آن ها همراه شدند که نظام جمهوری اسلامی را به نحوی از بین ببرند که در ۹ دی سال ۸۸ مردم با حضور حماسی و بی نظیر خود در راهپیمایی، این توطئه دشمن را نقش بر آب کردند و توانستند با حضور خود این فتنه را از بین ببرند.

انجم شعاع با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی در تداوم و سرنوشت انقلاب تاثیرگذار و سرنوشت ساز بود، تصریح کرد: ۹ دی فرصتی برای تبیین جایگاه ولایت در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است زیرا عمود خیمه نظام، ولایت فقیه است و نظام جمهوری اسلامی با ولایت فقیه معنا پیدا می کند.

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنیم که جایگاه و نقشی که ولایت فقیه در جامعه اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی دارد را به مردم و به ویژه به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: اگر روزی جایگاه ولایت فقیه آسیب ببیند، قطعاً انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی آسیب خواهد دید.

وی با اشاره به اینکه باید همه ما به بالندگی حکومت اسلامی و نظام ولایی کمک کنیم تا این نظام و جمهوری اسلامی با اصل ولایت فقیه به سرمنزل مقصود برسد، افزود: اگر امروز یکسری مشکلات را در جامعه اسلامی مشاهده می کنیم و به اهدافی که می خواستیم نرسیدیم علتش است که ما مسئولین نظام جمهوری اسلامی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و مسائل بین المللی توجه نکردیم.

انجم شعاع ادامه داد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری ۱۰۰ در صد عمل می شد، مطمئن باشید خیلی از مشکلاتی که امروز در جامعه است را نداشتیم و نظر معظم له این است که همه نگاهمان به ظرفیت داخلی و نخبگان خودمان باشد و اگر این نگاه و تفکر در جامعه ما حاکم شود، خیلی از مشکلات را همین جوانان حل می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت بصیرت عنوان کرد: آن چیزی که می تواند در برابر فتنه های دشمنان نظام را بیمه کند، بحث بصیرت افزایی و روشنگری است؛ یعنی اینکه ما جایگاه ولایت فقیه، نظام اسلامی، اهداف و آرمان ها و آن عزتی که داریم را برای مردم تفهیم کنیم و مردم برای خودشان تجزیه و تحلیل داشته باشند و بتوانند مسائل سیاسی و بین المللی را تحلیل کنند تا اگر خدایی نکرده توطئه و فتنه ای شود این مردم خودشان بتوانند تشخیص دهند و به موقع حضور پیدا کرده و از نظام دفاع کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه کسی که بصیرت داشته باشد در فتنه ها و توطئه ها دچار اشتباه نمی شود و حق را از باطل جدا می کند و تشخیص می دهد، ادامه داد: ۹ دی از این نظر فرصتی است که در بحث بصیرت افزایی، روشنگری و تببین مسائل مختلف کار کنیم که اگر خدایی نکرده یک زمان باز دچار فتنه شدیم بتوانیم از آن توطئه ها و فتنه ها سالم بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۱۴ برنامه شاخص و مهم در دهه بصیرت و میثاق با ولایت در شهر کرمان و شهرستان ها اجرا خواهد شد، ادامه داد: تبلیغات و فضاسازی گسترده میدانی را با نصب بنر، پارچه و پرچم خواهیم داشت و همچنین استفاده از فضای رسانه ای و مجازی با پخش کلیپ ها، عکس نوشت و سایر برنامه ای که امکان برگزاری است، برای تببین واقعه ۹ دی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری جشنواره «فرزندان ولایت» را داریم که این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای کودکان و نوجونان در حال برگزاری است و تا ۲۰ دی ماه این جشنواره ادامه دارد و می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: برپایی ایستگاه های فرهنگی و هنری را داریم که در ۱۴ نقطه از شهر کرمان اجرا می شود و هم چنین برنامه دیگر برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه» خواهد بود که یکی از موضوعات این جشنواره بحث ولایتمداری و ۹ دی خواهد بود که توسط دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می شود.

وی افزود: نشست بصیریتی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با جمعیت محدود و با رعایت دستور العمل ها در روز ۹ دی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می شود.

انجم شعاع با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در دهه بصیرت در سطح استان کرمان گفت: برنامه غبار روبی قبور شهدا و تجدید میثاق با شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۰ دی ماه با حضور اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران مجمع نمایندگان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی کرمان نظام جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی جایگاه ولایت ولایت فقیه انجم شعاع دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: سال گذشته در استان بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ سراسر استان نگهداری و درمان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، کورش احمد‌یوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ظهر امروز در بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه دادستان کرمان، جانشین فرماندهی انتظامی استان، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی و فرماندهان نظامی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمپ نگهداری و درمان معتادان متجاهر ماده 16، از حمایت های دستگاه قضایی استان کرمان قدردانی کرد و اظهار داشت: در سال گذشته در استان کرمان بالغ بر 5 هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده 16 سراسر استان نگهداری و اقدامات درمانی و بازپروری برای رهجویان انجام شد.

وی با بیان اینکه‌ متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای توانمندسازی، حرفه‌آموزی و اشتغالزایی معتادان متجاهر در استان وجود ندارد، گفت: به همین دلیل نمی‌توان اطمینان حاصل شود که این افراد بازگشت مجددا به کمپ نداشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه در سند تحول و تعالی قوه قضائیه، کمپ‌های ماده 15 و 16 مورد توجه قرار گرفته‌اند، افزود: در تامین زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات سازمان‌های متولی همکاری لازم نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه استان کرمان در بحث زیرساخت‌های کمپ 16 جزو محروم‌ترین استان‌های کشور است، ادامه داد: بسیاری از معتادان به‌واسطه بیماری اعتیاد خود مرتکب جرم می‌شوند.

احمد‌یوسفی با اشاره به اینکه در برخی موارد اعتیاد موجب ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی شهر شده است، افزود: لازم است اقدامات قبل، حین و بعد از درمان معتادان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتیاد یک چالش اجتماعی در دنیا است ولی در کشور ما در صدر آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: متاسفانه در زندان‌ها 50 درصد زندانیان به‌صورت مستقیم و 20 درصد به‌صورت غیرمستقیم محکومین به حبس مربوط به جرائم  مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی