Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@21:12:13 GMT

اعلامیۀ کانگورو از موراکامی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۳۶۷۶

اعلامیۀ کانگورو از موراکامی منتشر شد

مجموعه‌ای از داستان‌های هاروکی موراکامی، نویسنده سرشناس جهان، با عنوان «اعلامیه کانگورو» منتشر شد.

قدس آنلاین: در این مجلّد که با ترجمة «اسدالله حقانی» توسط انتشارات «آرادمان» انتشار یافته، پنج داستان با نام‌های «آخرین چمن بعدازظهر»، «سکوت»، «اعلامیۀ کانگورو»، «چکیده» و «کوتوله» (کوتولۀ رقصان) آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب در ۱۳۳صفحه، به بهای ۲۵۰۰۰ تومان منتشر شده است.

آرادمان پیش‌تر آثار دیگری از هاروکی موراکامی (پرندة کوکی و زن سه‌شنبه)، کازئو ایشی‌گورو (شام خانوادگی) و آلگرنون بلکوود (پشت درختان بید) را با ترجمة اسدالله حقانی منتشر کرده است.

در بخشی از داستان کوتوله (کوتولة رقصان) در این کتاب آمده است:

«حق با کوتوله بود. حالا تمام پلیس‌های کشور به دنبال من هستند. کسی که هنرنمایی مرا دیده بود ـ شاید همان پیرمرد ـ به مقامات گزارش داده بود که کوتوله در بدنِ من حلول کرده است. پلیس مرا زیر نظر گرفت و از تمام کسانی که مرا می‌شناختند بازجویی کرد. همکارم شهادت داد که یک بار در مورد کوتوله با او حرف زده بودم. حکم دستگیری‌ام صادر شد. پلیس کارخانه را محاصره کرد. همکار قسمت ۸ یواشکی پیشم آمد و به من خبر داد. از کارگاه بیرون زدم و به داخل سالنی که فیل‌های تکمیل‌شده را در آن انبار می‌کنند پریدم. خودم را به پشت یکی از فیل‌های چسباندم و به جنگل گریختم و چند پلیس را در سر راهم زیر پا لِه کردم.

حالا تقریبا یک ماه است که از جنگلی به جنگل دیگر و از کوهی به کوه دیگر فرار می‌کنم و میوۀ وحشی و حشره می‌خورم و از آب رودخانه می‌نوشم تا زنده بمانم. اما پلیس‌ها که یکی‌دوتا نیستند. آنها بالاخره دستگیرم می‌کنند؛ دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. وقتی هم که دستگیرم کنند، مرا به صلّابه می‌کشند و تکه‌تکه‌ام می‌کنند. خودم که این‌طور شنیده‌ام.

کوتوله هر شب به خوابم می‌آید و دستور می‌دهد که بگذارم وارد بدنم شود.»

پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هاروکی موراکامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • غرق در نوستالژی؛ بهترین بازی‌های PlayStation 2
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • داستان حذف معافیت مالیاتی باشگاه‌های ورزشی
  • ۵ «آخرالزمان» تماشایی که در سال ۲۰۲۴ خواهیم دید!
  • پل آستر درگذشت
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس