Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: از فیفا و AFC درخواست می کنیم نگذارند آینده این بچه ها که سرمایه های آینده فوتبال ایران هستند نابود شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال حسین عبدی پس از پیروزی در دومین بازی تدارکاتی اردوی تاجیکستان و مقابل تیم میزبان گفت: پیش از هر چیز از میزبانی شایسته تاجیکستان تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار خوبی بود، تیم حریف هم بازی بسیار خوبی انجام داد و یک تیم فوق العاده است. ما در بازی قبلی با یک یار کمتر حدود 70 دقیقه بازی کردیم و دو تعویض اجباری داشتیم با این وجود با چهار گل پیروزی شدیم و امروز هم خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کردیم. هرچند تیم تاجیکستان واقعا تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و این بازی ها برای ما بسیار مفید بود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اضافه کرد: من امیدوار بودم ما و تاجیکستان در کنار هم به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم ولی متاسفانه یک تصمیمی گرفته شده که من اصلا نمی دانم در این خصوص چه باید بگویم. ما، تاجیکستان و همه کشورهای دیگری که به این مرحله رسیده اند هزینه زیادی کردند. برنامه ریزی کردند و بهترین نفرات را انتخاب کردند تا ابتدا در مسابقات آسیایی و پس از آن رقابت های جهانی شرکت کنند. اعتقاد من این است که اگر رقابت ها برگزار نشود، یک نسل از بین می رود و فیفا واقعا باید به این مسئله رسیدگی کند. نمی شود که بعد از این مدت یک شب بخوابیم و صبح بیدار بشویم ببینیم می گویند برگزار نمی شود.

عبدی همچنین گفت: این بچه ها به حضور در مسابقات نیاز دارند و در غیر اینصورت رشد نمی کنند. درخواست من از فیفا و AFC این است که مسابقات آسیایی ابتدا برگزار شود و پس از آن هم رقابت های جهانی را برگزار کنند. خوشبختانه واکسن هم پیدا شده و تا زمان برگزاری بازی ها مشکلی وجود نخواهد داشت. حقیقت این است که فوتبال به خاطر همین استعدادها و این بچه ها وجود دارد. نباید بگذاریم با یک تصمیم آینده این بچه ها نابود شود. خواهش من این است که فیفا و کنفدراسیون به فکر جوان های کشورهای مختلف جهان باشند و اجازه ندهند این استعدادها از بین بروند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • موش این گونه پورشه ماکان را نابود کرد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شهید ندادیم که یک خودی به ناموس ایران توهین کند
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود