Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد گفت: مردم به اخلاص عمل سردار سلیمانی پی برده بودند و این ویژگی شهید حماسه‌ میلیونی و تاریخی را در تشییع ایشان رقم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی مظهر اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی بود و مردم در سایه وجود این شهید والامقام احساس امنیت می‌کردند و همین موضوع موجب شد که مردم از هر قشری به وی گرایش پیدا کرده و علاقمند باشند و مراسم تشییع ایشان با حضور میلیونی مردم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی همه اقدامات خود را خالصانه و برای خدا انجام می‌داد، ادامه داد: اخلاص شهید سردار سلیمانی موجب می‌شد که همه فعالیت‌ها و اقداماتشان بدون هیچ انتظار و چشم داشتی از دیگران انجام شود و بدون اینکه منفعتی برایشان داشته باشد فقط برای رضای خدا و مردم کار می‌کرد و این موضوع را مردم به خوبی حس کرده بودند و در تشییع ایشان حماسه آفریدند.

مسئول هیأت انصار ولایت یزد افزود: طبق روایتی که وجود دارد، «من کان لله کان الله له» هر کس برای خدا کار کند خدا هم همه چیز را در خدمت او قرار می‌دهد و ویژگی اخلاص در عمل سردار سلیمانی در حماسه‌ میلیونی و تاریخی که مردم برای تشییع و تکریم وی برگزار کردند بسیار نقش داشت.

مهدوی‌نژاد عنوان کرد: تشییع میلیونی سردار سلیمانی این پیام را برای مردم داشت که هر کس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی صادقانه و خالصانه بایستد و مجاهدت کند برای دوستان عزیز می‌شود و حتی برای دشمنان هم قابل احترام است و سردار سلیمانی نشان داد که نتیجه مقاومت پیروزی است.

وی ادامه داد: هر مسئولی در هر جایگاهی به دو ویژگی علاقه و به آن نیاز دارد یکی اینکه در جایگاه و مسئولیتی که دارد موفق باشد و دیگر  اینکه محبوبیت داشته باشد و سردار سلیمانی الگوی خوبی در این زمینه بود و اقدامات و فعالیت‌های وی و در نتیجه تکریم تاریخی که از او به عمل آمد این پیام را به دنبال داشت که اگر مسئولی به دنبال موفقیت و محبوبیت در کارش است باید صادقانه، خالصانه و محکم پای آرمان‌های انقلاب بایستند و همین باعث موفقیت و پیروزی او می‌شود.

مهدوی‌نژاد گفت: سردار سلیمانی این پیام را نیز به جهان مخابره کرد که تنها قدرتی که می‌توانست جلوی تروریسم و صهیونیسم بین المللی بایستد و مقاومت کند جبهه مقاومت و اسلام است که این از مهم‌ترین پیام‌هایی است که به سراسر دنیا مخابره شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی مهدوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد