Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار مرکزی گفت: در راستای قانون مدیریت بحران دو سند اعم از سند کاهش خطر سوانح و حوادث و سند آمادگی و پاسخ به بحران را باید تهیه کنیم و دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم در این راستا را باید داشته باشند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با اشاره به کسب رتبه مطلوب این ستاد اظهار داشت: امروز این رتبه حاصل تلاش و اقدامات به موقع تمام افراد، دستگاه‌ها و غیره در هنگام بحران‌ها بوده و قدردان تمام تلاش‌های آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رتبه نشان‌دهنده تلاش و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در سطح استان مرکزی بوده و آنها اقدامات به موقع و صحیح در راستای حوادث و بحران‌های پیش آمده انجام دادند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تالاب میقان تا حدود 80 درصد کنترل شده و در صورتی که در دی‌ماه شاهد این بیماری نباشیم برای نخستین بار است که آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به مرغداری‌های سنتی، صنعتی و خانگی حمله نکرده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها با کمبود تجهیزات و کمک از سایر استان‌ها حاصل شده و توانستیم یک هزار و 255 قطعه لاشه پرنده مهاجر را از سطح تالاب میقان جمع‌آوری کنیم.

تداوم سامانه بارشی تا شنبه؛ مدیریت بحران استان فارس نسبت به آبگرفتگی و سیل هشدار دادتجهیزات لازم برای مدیریت بحران برف در اختیار راهداری‌های گیلان قرار گرفتآماده‌باش استاندار گلستان به دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران/ برای آخر هفته آماده باشید

وی تصریح کرد: کمبود تجهیزات در هر مکانی اعم از راهداری و غیره دلیل و رافع مسئولیت نمی‌شود و در نخستین بارش برف استان‌های هم‌جوار نسبت به  بستن جاده اقدام کردند اما پلیس راه و راهداری استان علی‌رغم کمبود تجهیزات این اقدام را در استان انجام ندادند و تمام تلاش خود را در این راستا انجام دادند، اقدام به بستن جاده تنها در شرایط اضطرار باید انجام گیرد تا جان افراد و رانندگان حفظ شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه در صورت مشاهده کوچک‌ترین ‌تهدید و علامت از سوی مرغداری‌های تخم‌گذار در راستای آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، پرندگان آنها را معدوم کنند تا مشکلی بروز نکند.

آقازاده بیان کرد: در جاده قدیم محور زالیان در سریع‌ترین زمان ممکن باید خط‌کشی انجام شود و حداقل تجهیزات ایمنی را در این مسیر ایجاد کنند چراکه این موضوع دارای اهمیت است، در راستای قانون مدیریت بحران دو سند اعم از سند کاهش خطر سوانح و حوادث و سند آمادگی و پاسخ به بحران را باید تهیه کنیم و دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم در این راستا را باید داشته باشند.

وی عنوان کرد: در رابطه با نمای ساختمان‌های حدود 15 سال که محل اشکال، مناقشه بوده و دستور کار کمیسیون‌های ماده 5 و شورای‌های فنی است باید سعی کنیم هرچه سریع‌تر آیین نامه جدید در کمیسیون ماده 5 تصویب شود و از ابتدای سال آینده مورد اجرا قرار گیرد.

انتهای پیام/712/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاسخ به بحران مدیریت بحران دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند

مهدی عباسی در آیین تجلیل از کارگران نمونه مدیریت برق شهرستان گناوه اظهار داشت: کارگران حوزه برق در گناوه در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در راستای خدمت رسانی به مردم دریغ نمی‌کنند که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مجموعه مدیریت و کارکنان نمونه برق گناوه در سخت‌ترین شرایط کاری و در گرما و سرما باعث ایجاد آرامش در شهر و روستا می‌شوند و امیدوارم شاهد بهبود عملکرد این عزیران در عرصه‌های مختلف باشیم.

بخشدار مرکزی گناوه خاطر نشان کرد: هر زمان مشکلی در حوزه برق و برق رسانی در روستا‌های بخش مرکزی گناوه رخ می‌دهد کارکنان و مدیریت برق گناوه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به برطرف کردن پرداخته‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

عباسی افزود: هم اکنون اغلب روستا‌های بالای ۱۰ خانوار در بخش مرکزی گناوه دارای نعمت برق هستند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان امسال با همکاری مجموعه برق شهرستان گناوه تمامی روستا‌ها و حتی بنکی‌های بالای ۲ خانوار در این شهرستان را نیز برق رسانی کنیم تا در بخش مرکزی گناوه هیچ روستای بدون برق نداشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی