Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: دوست داریم که جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل بوده و در پلی آف آسیا و رقابت‌های پیش رو نماینده‌ای شایسته برای استان خوزستان و ایران باشد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، علی قلعه‌نوی با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان دقایقی با کادرفنی و بازیکنان تیم بزرگسالان فولاد به گفت‌وگو نشست و اظهار داشت: هدف از برگزاری این دیدار این بود که از نزدیک در خدمت مدیرعامل، نکونام و سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانگونه که می‌دانید این روز‌ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و بنگاه‌های اقتصادی کاملاً واضح و مشخص است اما با این حال قصد تمامی مسئولان شرکت و هیئت مدیره حمایت از مجموعه باشگاه است.

قلعه‌نوی گفت: آنچه مشخص است در فولاد از کادر مدیریتی و فنی کاملاً حرفه‌ای و مجرب برخوردار هستیم و همه بر این موضوع واقف هستند اما با این حال مجموعه کارکنان فولاد، هیئت مدیره محترم شرکت و سهامداران عمده همه از باشگاه فولاد خوزستان انتظاراتی دارند و امیدواریم که انشاالله با قهرمانی و با یک جایگاه خوب خوشحالی را برای آنها به ارمغان بیاوریم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ادامه داد: ما شرایط فوتبال را درک می‌کنیم و به تلاش‌های کادرفنی و بازیکنان تیم واقف هستیم و به آنها ایمان داریم. با توجه به هفته‌های ابتدایی لیگ و نزدیک بودن امتیاز تیم‌ها، فولاد هم شرایط خوبی دارد اما با تمام این تفاسیر دوست داریم که جایگاه فولاد خوزستان بهتر از قبل بوده و در پلی آف آسیا و رقابت‌های پیش رو نماینده‌ای شایسته برای استان خوزستان و ایران باشد.

در ادامه این جلسه سعید آذری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و حمایت‌های علی‌محمدی و کلیه کارگران، مدیران و معاونین و اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد و هواداران خونگرم با عرض خیر مقدم به مدیرعامل شرکت، اظهار داشت: مجموعه باشگاه فولاد خوزستان به جد یکی از برترین‌ها در سطح کشور است و شرایطی بسیار حرف‌های دارد و خیلی خوشحالیم که در محضر یک مدیرعامل با سابقه فعالیت‌های ورزشی در راس هلدینگ فولاد خوزستان هستیم که در زمینه فوتبال نیز دیدگاه‌هایی سازنده و حمایتی دارند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، تصریح کرد: فولاد در فصل گذشته سال سختی را پشت سر گذاشت، اما موفق شد سهمیه آسیایی را کسب کند و بر سکوی سوم قرار بگیرد. امسال انتظارات به گونه‌ای دیگر است؛ در فصل گذشته حضور در جمع ۵ تیم بالای جدول عملکرد قابل قبولی بود، اما همانگونه که عنوان شد همه جایگاه بالاتری می‌خواهند.

آذری در پایان خاطرنشان کرد: لیگ امسال رقابت سختی بین تیم‌ها شکل گرفته است و نزدیک بودن امتیاز‌ها تا هفته هشتم گواه این موضوع است اما اطمینان دارم که با وجود همه حساسیت‌ها و رقابت سنگین تیم‌ها، با جدیت و همدلی که در مجموعه تیم شکل گرفته برای رسیدن به بهترین عنوان و قهرمانی فولاد در لیگ و بالابردن جام قهرمانی تلاش می‌کنیم و انشاالله هفته پایانی در شهر مقدس مشهد و در جوار حرم مطهر آقا امام رضا (ع) جام را بالای سر می‌بریم.

در ادامه این برنامه، مهندس علی قلعه‌نوی از بخش‌های مختلف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و پروژه‌های توسعه‌ای آن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: آرای دیدار تراکتور و فولاد خوزستان اعلام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال باشگاه فولاد خوزستان مجموعه باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد