Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یحیی گل محمدی مدال با ارزش نایب قهرمانی آسیا را به کودکی بخشید که این روزها به خاطر درگذشت پدرش داغدار است.
به گزارش آریا، یحیی گل ‌محمدی، سرمربی پرسپولیس برای تسلیت به خانواده بهروز خورشیدیان، هوادار فقید پرسپولیس که پس از فینال آسیا درگذشت، راهی یاسوج شد. گل‌محمدی در این دیدار مدال نایب قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا را به فرزند هوادار فقید پرسپولیس هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد. در حالی که پرسپولیس دیروز در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و امروز روز ریکاوری و استراحت سرخ پوشان محسوب می شود، یحیی گل محمدی از فرصت استفاده کرد و با سفر به یاسوج، مدال خود را برای دلجویی و دلداری به کودک داغداری که در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشسته، هدیه داد.
بهروز خورشیدیان، هوادار فقید پرسپولیس پس از فینال آسیا، بر اثر شوک و ناراحتی ناشی از شکست تیم محبوبش درگذشت. بعد از سکته قلبی این هوادار جوان، فرزند 8 ساله این هوادار یاسوجی گفته بود پرسپولیسی ها باید از او عذرخواهی کنند. کمتر کسی فکر می کرد یحیی گل محمدی گلایه های این کودک را جدی بگیرد اما سرمربی پرسپولیس در رفتاری انسان دوستانه با سفر به یاسوج نه تنها به دیدار این کودک داغدار رفت بلکه مدال نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا را به این کودک اهدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمربی سرخ ها گل محمدی هوادار فقید پرسپولیس گل محمدی یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی