Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به برگزاری ششمین جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان در شرکت نفت گفت : موارد مهمی در این جلسه مطرح و به تصویب اعضا رسید که نصب دیب دیجیتالی در مرز‌های شوشمی، شیخ صله و سومار از موارد مهم و مصوب شده آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص حضور نیرو‌های پخش منطقه کرمانشاه در نقطه صفر مرزی گفت : هنگ مرزی و دستگاه‌های امنیتی مسوول حمایت و تامین امنیت نیرو‌های مستقر در مرز شدند.

او افزود: اقدامات زیادی در حوزه پیشگیری از انحراف خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی در استان انجام شده است که می‌توان به پایش ماهانه مصرف و ساماندهی، کنترل و ادامه روند استاندارد سازی سهمیه، بازدید‌های میدانی از مجاری عرضه سوخت، برگزاری کارگاه آموزشی و گشت مشترک اشاره کرد.

یاسمی افزود: اجرا و راه اندازی طرح توزیع الکترونیک فرآورده در استان، از جمله اقدامات موثر در توزیع نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع به مصرف کننده واقعی و پیشگیری از قاچاق و انحراف خارج از شبکه در آن بوده، که تجزیه و تحلیل‌های عملیاتی اخیر حاکی از کاهش چشمگیر میزان قاچاق انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت شرکت ملی نفت قاچاق کالا قاچاق سوخت فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران