Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه ورزش‌های همگانی و دوچرخه‌سواری در استان سمنان مستلزم رفع مشکلات زیرساختی در این حوزه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، خسرو قمری عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: دستورالعمل‌های اجرایی برای توسعه ورزش‌های همگانی و دوچرخه‌سواری به کلان‌شهرها و شهرداری‌های سراسر کشور ابلاغ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین فدراسیون دوچرخه‌سواری و فدراسیون ورزش‌های همگانی با معاونت توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: مهم‌ترین بند این تفاهم‌نامه توسعه ورزش‌های همگانی و دوچرخه‌سواری در سراسر کشور است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر همراهی و همکاری شهرداری‌های استان سمنان برای عمل به تفاهم‌نامه مذکور ادامه داد: فرهنگ دوچرخه‌سواری باید در این استان ترویج شود.

قمری پیشنهاد داد: از سوی استانداری سمنان در نشست‌های تخصصی با شهرداری‌ها نسبت به توسعه و ترویج رشته دوچرخه‌سواری و رفع مشکلات زیرساختی تذکر و یادآوری‌های لازم را مدنظر خود قرار گیرد.

سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری باید هرچه سریع‌تر انتخاب شودپیست دوچرخه‌سواری در "رشته BMX" برای 4 شهرستان استان سمنان ایجاد شود

وی رفع مشکلات ترافیکی در کلان‌شهرها را یکی از اثرات مهم ترویج دوچرخه‌سواری دانست و گفت: ترویج این رشته ورزشی و استقبال مردم منجر به‌سلامتی شهروندان می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: با توجه به عدم وجود پیست دوچرخه‌سواری رشته بی. ام. ایکس در استان سمنان باید مسئولان ارشد استان سمنان نسبت به راه‌اندازی این پیست اهتمام لازم داشته باشند.

قمری بیان کرد: رفع نواقص و موانع موجود در توسعه این رشته ورزشی منجر به قهرمان‌پروری و شناسایی افراد نخبه و استعدادهای برتر می‌شود و لازم است نسبت به این موضوع توجهی جدی شود.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ورزش های همگانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود