Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به پایداری شرایط آب و هوای اصفهان افزود: به دلیل شرایط خاص جوی میزان آلاینده‌ها افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه جویی کنند و امروز رئیس جمهور تاکید کرد که قانون هوای پاک در همه استان‌ها توسط استانداران اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌ای تحت عنوان قانون هوای پاک در استانداری اصفهان بیان کرد: براساس قانون هوای پاک تصمیم خواهیم گرفت و اجازه نمی‌دهیم نهاد و سازمان خاص برای استان تصمیم بگیرد زیرا سلامتی مردم حایز اهمیت است.

رضایی گفت: با توجه به شرایط پایداری هوای شهر اصفهان باید سوخت نیروگاه‌ها را مدیریت کنیم چرا که استان اصفهان تنها استانی بوده که زیربار استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها نرفته است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در زمان حاضر در استان اصفهان شهری با وضعیت قرمز کرونایی نداریم و تعداد زیادی از شهرها با وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تبدیل شدند.

وی وضعیت کنونی را شکننده  دانست و تصریح کرد: باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی در تمامی موارد رعایت شوند و از دورهم نشستن‌ها، ترددها و مسافرت‌ها جلوگیری کنیم.

رضایی گفت: اختیار تعمیم و تسری منع تردد در شهرها به استانداران تفویض شده که در این راستا تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و قوانین و مقرراتی که برای شهرها با هر وضعیت قرمز، نارنجی و زرد در نظر گرفته شد که بر آن اساس محدودیت‌ها ادامه خواهد داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کشورهای مختلف واکسن‌هایی را برای کرونا ارائه دادند، گفت: رئیس جمهوری در جلسه امروز ستاد ملی تاکید کرد که برغم تمامی مشکلاتی که نظام‌های استکبار در شرایط سخت کرونایی برای ما بوجود آوردند اما اگر از سلامت واکسن خارجی اطمینان حاصل شود هیچ‌گونه محدودیتی برای خرید این واکسن‌ نداریم.

وی ادامه داد: براساس تاکید رئیس جمهوری واکسنی را خریداری می‌کنیم که مورد تایید صددرصدی مقامات بهداشتی و درمانی کشور باشد، همچنین اگر واکسنی خریداری شود باید نظارت همه جانبه‌ای مسؤولان وزارت بهداشت در تمامی ابعاد حتی توزیع به مردم گزارش ارائه دهند.

رضایی گفت: براساس گزارش وزیر بهداشت، واکسن تولید داخل کامل مورد تایید است زیرا ایران سابقه طولانی در واکسن سازی دارد که واکسن داخلی با تاکیدات سازمان بهداشت جهانی در حال ساخت است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سبک زندگی بسیار مهم است، افزود: باید امید به زندگی را در دستور کار قرار داده و به فعالیت‌های اقتصادی ادامه دهیم.

وی گفت: از مردم استان که در شب یلدا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند قدردانی می‌کنم که با جلوگیری از شب نشینی‌ها زنجیره انتقال ویروس را کاهش دادند.

رضایی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت عیسی مسیح افزود: این مناسبت را به ارامنه و مسیحیان استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدواریم همه مذاهب در صلح و دوستی و آرامش در کنار یکدیگر باشند و به سازندگی و توسعه این مرز و بوم بپردازند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان پلمب وزارت بهداشت مازوت استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت آب و هوای کشور

کارشناس هواشناسی: از سه‌شنبه هفته جاری سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • فیلم/ آخرین وضعیت آب و هوای کشور
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز