Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:30:17 GMT

خدمات کامپیوتری امداد رایانه تهران

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۴۷۳۹

خدمات کامپیوتری امداد رایانه تهران

اگر کامپیوتر و یا لپ تاپ شما خراب شده یا مشکلی پیدا کرده است، برای تعمیر و سرویس به کجا باید مراجعه کنید؟ آیا خدمات کامپیوتری در محل نیز ارائه می شود؟ اینها سؤالاتی است که ممکن است برای شخصی که کامپیوتر یا لپ­‌تاپ دارد، پیش بیاید.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام امداد رایانه تهران، خدمات کامپیوتری به خدماتی گفته می شود که در جهت عیب ­­یابی، تعمیر و سرویس کامپیوتر انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر کامپیوتر شما نیز دچار خرابی یا عیبی شده، نگران نباشید.

خدمات کامپیوتری امداد رایانه تهران در خدمت شماست تا مشکل‌تان را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کند. مجموعه امداد رایانه تهران با سابقه طولانی و چندین ساله خود در زمینه تعمیر و سرویس انواع سیستم‌­های کامپیوتری و لپ‌­تاپ توانسته است اعتماد و اطمینان شمار زیادی از مشتریان خود را بدست آورد.

این مجموعه با داشتن بیش از ۱۰ ایستگاه خدماتی در کل شهر تهران و استفاده از تعمیرکاران حرف‌ه­ای باتجربه و متخصص که دارای سوابق و تجربه کافی در زمینه تعمیر و سرویس می‌باشند، خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کافی است به آدرس سایت ما (www.tamir-computer.com) مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید. درخواست شما بلافاصله از طرف پشتیبانان مورد بررسی قرار گرفته و به نزدیک­ترین ایستگاه کاری به محل شما اطلاع­رسانی می شود.

بعد از آن تعمیرکار مورد نظر در محل حضور یافته و مشکل شما را برطرف خواهد کرد. توجه داشته باشید که بابت ایاب و ذهاب تعمیر کار به محل شما هزینه ­ای دریافت نمی شود که یکی از مزیت‌­های کاری امداد رایانه تهران می باشد. همچنین می توانید با شماره­‌های زیر تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

۴۴۱۰۰۳۳۴
۲۲۳۸۷۸۶۲
۸۶۰۲۹۹۰۷
۶۶۹۱۹۸۶۳
۳۳۵۲۹۶۶۴

برای مطالعه مقالات و نکته‌های آموزشی در مورد کامپیوتر و تعمیرات آن می توانید به سایت ما مراجعه کنید. لطفاً به نمادهای نشانه ملی ثبت و توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) در سایت توجه کنید. امداد رایانه تهران در هر زمان و در هر روز هفته آماده ارائه خدمات کامپیوتری به شما می باشد.

خدمات کامپیوتری امداد رایانه تهران و مزیت های آن

برای افراد یا اشخاصی که برای تعمیر و سرویس کامپیوتر و لپ­‌تاپ خود از خدمات امداد رایانه تهران استفاده می کنند، مزیت­‌های زیر وجود دارد:

۱. عدم امکان مراجعه به ایستگاه کاری یا مغازه برای رفع عیب: ممکن است شما به دلایلی مثل نداشتن وسیله نقلیه، دوری از محل ایستگاه تعمیر، عدم امکان جابجایی و حمل کامپیوتر و ... امکان مراجعه و حمل کامپیوتر یا لپ­تاپ معیوب را به محل تعمیر نداشته باشید. در این حالت چاره کار در این است که از خدمات کامپیوتری در محل استفاده کنید.

۲. عدم نگرانی در مورد اطلاعات حساس و بسیار مهم در کامپیوتر: اگر شما برای شرکت یا سازمانی به صورت غیرحضوری کار می کنید و داده‌­هایی مهم مربوط به آن شرکت را در کامپیوتر خود ذخیره دارید و یا اطلاعاتی مثل عکس و فیلم در هارد کامپیوتر خود دارید که برای شما بسیار مهم و حساس می باشد، شاید ترجیح دهید که وسیله خود را به دست کسی برای تعمیر نسپارید.

در این حالت با استفاده از خدمات کامپیوتری که در محل زندگی شما و جلوی چشم شما توسط شخص تعمیرکار انجام می شود، دیگر نگران این مسائل نخواهید بود.

ارائه خدمات کامپیوتری در محل

۳. کاهش هزینه­ های رفت و آمد: امروزه به دلیل بالارفتن هزینه­ های زندگی مثل خوراک و پوشاک، کرایه، اجاره و ... مدیریت هزینه ها بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از روش­‌های کاهش هزینه‌­های زندگی استفاده از انواع خدمات غیرحضوری مثل خرید مواد غذایی، وسایل زندگی و خرابی و رفع عیب می باشد.

با خدمات کامپیوتری غیرحضوری امداد رایانه تهران شما می توانید بدون اینکه از منزل خارج شوید و متحمل هزینه­ های جابجایی شوید، بجای مراجعه به تعمیرکار، خود تعمیرکار را به محل زندگی خود فرا بخوانید تا سیستم شما را بررسی کرده و بعد از تشخیص رفع عیب نماید. این موضوع به نظر عالی است!

۴. حل مشکل و رفع عیب در زمان کمتر: اگر کامپیوتر شما خراب شده باشد، برای مراجعه به محل ایستگاه کاری یا مغازه برای رفع عیب، گرفتن نوبت تعمیر، انجام شدن فرآیند تعمیر و سرویس و در نهایت مراجعه مجدد به محل برای دریافت کامپیوتر و تسویه حساب به زمان زیادی احتیاج خواهید داشت.

در این حالت اگر از خدمات کامپیوتری در محل استفاده کنید، چون خودتان مستقیماً مراجعه نمی کنید و تعمیرکار به محل زندگی یا کار شما می آید، رفع عیب و سرویس کامپیوتر یا لپ­تاپ شما در زمان سریعتری انجام می شود. ضمن اینکه می توانید فرآیند تسویه را بعد از رفع عیب در همان محل و با استفاده از دستگاه پوز بانکی انجام دهید.

خدمات کامپیوتری (تعمیر انواع کامپیوتر و لپ­تاپ)

تعمیر و سرویس کامپیوتر شامل چه مواردی می شود؟

۱) نصب سیستم عامل مثل ویندوز (۷ و۱۰) و مکینتاش بر روی سیستم کامپیوتر یا لپ‌­تاپ.

۲) نصب و راه­اندازی انواع برنامه­‌های کاربردی مثل آفیس، نرم­‌افزارهای پخش ویدیو و آهنگ، آنتی ویروس، مرورگر وب، و ...

۳) حل مشکلات مربوط به خرابی یا عدم کارکرد درست برنامه­‌های نصب شده بر روی سیستم عامل.

۴) بررسی عیب‌­های سخت­‌افزاری مثل روشن ­نشدن کامپیوتر، تیره شدن صفحه نمایش، عدم پخش صدا، عدم پخش تصویر.

۵) تعویض و جایگزینی قطعات معیوب سخت­ افزاری مثل کارت گرافیک، DVD ROM، CPU، هارد دیسک، پاور، فن­، اتصالات کابلی و سیمی و غیره.

خدمات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و در سریع­ترین زمان ممکن

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرویس کامپیوتر کامپیوتر یا لپ تعمیر و سرویس رفع عیب لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • واقعی ترین حس یک بازی کامپیوتری قطعا همینه! (فیلم)
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند