Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل برزگر، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتشار برخی حواشی در فضای مجازی پس از افتتاح آزادراه تبریز - سهند، افزود: متولیان این شهرک ها به علت اطلاع از زمان بهره برداری موقت از این آزادراه باید پیش بینی های لازم برای ورود خودروها از این شهرک ها به آزادراه تبریز - سهند را انجام می دادند و اقدام به اصلاح مسیر این شهرک ها به آزادراه تبریز - سهند می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزادراه تبریز - سهند با رعایت همه استانداردها احداث و به طور موقت به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: عمده مشکل کنونی این آزادراه نبود راه دسترسی مناسب از شهرک های فناوری و اندیشه به آن و نبود آنتن دهی موبایل است که این موارد نیز بر عهده این شرکت نبوده و باید متولیان شهرک ها و دستگاه های مرتبط این مشکلات را برطرف کنند.

سرمایه گذار آزادراه تبریز - سهند، گفت: آزادراه تبریز - سهند در یک منطقه کوهستانی واقع شده است و به علت برودت هوا در فصل زمستان احتمال یخ زدگی سطح جاده وجود دارد بنابراین خودروها برای رفت و آمد در این مسیر باید موارد ایمنی را رعایت کرده و خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

برزگر، ادامه داد: پس از افتتاح این آزادراه به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده، عدم پیش بینی برای نمک پاشی سطح جاده و عدم رعایت موارد ایمنی از سوی رانندگان، موجب برخورد تعدادی از خودروها با هم شد که این شرکت برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی، محلی را برای دپوی شن و نمک برای استفاده در زمان بارش برف و استقرار ماشین آلات راهداری اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر ورودی شهرک های اندیشه و فناوری به آزادراه تبریز - سهند باید از سوی متولیان اصلاح و استانداردسازی شود، از دستگاه های نظارتی و سایر دستگاه های مسوول خواست در این زمینه پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه تبریز - سهند گفت: این شرکت نیز طی نامه ای به متولیان شهرک ها ۷۲ ساعت به آن ها مهلت داده است تا نسبت به اصلاح و استاندارد سازی مسیرهای ورودی این شهرک ها به آزادراه اقدام کنند در غیر این صورت مسیر ورودی آن ها به آزادراه تبریز - سهند مسدود خواهد شد.

برزگر، افزود: براساس قرارداد منعقد شده برای احداث این آزادراه، این شرکت هیچ گونه مسئولیتی برای ایجاد راه دسترسی این شهرک ها به آزادراه ندارد و فقط مسئولیت احداث ۱۵ کیلومتر از آن را بر عهده دارد و بر این اساس مسئولیت خود را انجام داده است و وظیفه دارد سایر نواقص را نیز تکمیل کرده و تحویل دهد.  

وی با اشاره به اینکه این آزادراه برای عبور و مرور ساکنان شهر جدید سهند به طور موقت به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: این آزادراه برای بهره برداری کامل نواقصاتی مانند اجرای لایه سوم آسفالت، نصب علایم راه، دوربین های ثبت تخلفات و کیوسک های مربوط به اخذ عوارض دارد که تلاش می شود با رفع این موارد تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

برزگر، با بیان اینکه تا بهره برداری کامل رفت و آمد در این آزادراه برای خودروها رایگان است، ادامه داد: پس از بهره برداری کامل حدود سه هزار تومان بر اساس تصمیم دولت برای عبور و مرور هر خودرو در این مسیر عوارض اخذ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آزادراه تبریز - سهند سه شنبه دوم دی ماه با حضور محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مقام های ارشد آذربایجان شرقی افتتاح شد.

این آزادراه ۲۰ کیلومتر طول دارد که به صورت مشارکتی از سوی دولت و بخش خصوصی در ۶ خط رفت و برگشت اجرا شده و ۴۰ درصد اعتبار پروژه آورده سهم دولت است که با بهره برداری از آن زمان سفر به شهر ۱۰۰ هزار نفری سهند حدود ۱۰ دقیقه کاهش می یابد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز وزارت راه و شهرسازی سهند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز وزارت راه و شهرسازی سهند آذربایجان شرقی تبریز وزارت راه و شهرسازی سهند اخبار کنکور شهرک ها به آزادراه بهره برداری کامل آزادراه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود