Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:45:21 GMT

انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۴۸۰۷

انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی عصر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری ویژه ایرانشهر اظهار داشت: وظیفه دولت ایجاد امنیت، توسعه و پیشرفت جامعه به پشتیبانی و همراهی مردم است و باید امروز در این عصر جدید ارتباطات و تکنولوژی کسی به عنوان یک مدیر انتخاب شود، که هم برای خود و هم جامعه مؤثر باشد.

وی افزود: فرمانداری محلی برای پیگیری و رسیدگی به مشکلات و چالش‌های مردم است که همه تلاش ما گام برداشتن در یک مسیر درست با انجام روشنگری و شفافیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ایرانشهر بیان کرد: مدیرانی می‌توانند در جایگاه خود موفق عمل کنند که با درایت و بهره برداری صحیح از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها، فعال کردن نیروی انسانی و استفاده از کمترین هزینه و تکنولوژی روز، بتوانند استعدادها را شکوفا کنند.

وی تاکید کرد: یک مدیر شایسته در عالی‌ترین حالت ممکن باید خدمتگزار مردم باشد و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دهد.

شعبانی اشاره کرد: ایرانشهر به دلیل جایگاه ویژه آن از یک قرن پیش تاکنون کرسی و محل حکومت منطقه بلوچستان بوده و امروز باید مدیران و مردم با همدلی، وحدت و برنامه ریزی دقیق نقش مؤثر آن را در توسعه و آبادانی محقق کنیم.

وی تاکید کرد: استان سیستان و بلوچستان طی ۲ سال گذشته با حضور مدیران عالی زمینه خلاقیت و شکوفایی را فراهم کرده تا نقش مهمی در عرصه ملی و بین المللی جمهوری اسلامی ایران داشته باشد و شهرستان ایرانشهر هم باید در راستای گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی نقش متمایزی در این مسیر ایفا کند.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر افزود: با همفکری و هم اندیشی مردم و مسئولین باید شهرستان ایرانشهر توسعه یابد که این امر با سرمایه گذاری و توان داخلی و خارجی محقق خواهد شد اما مستلزم داشتن امنیت عملی است.

وی بیان کرد: شورای تأمین باید با مدیریت علمی و کاربردی خود شرایط این توسعه و سرمایه گذاری را ایجاد کند و با برخورد قاطع و محکم با مخلان امنیت، ناامنی را که باعث تعرض به حقوق مردم می‌شود، تبدیل به آرامش و رفاه بکند.

شعبانی گفت: انتخابات پیش رو یک آزمون بزرگ است که باید ضمن رعایت قانون مداری در شرایط خاص و حساس سیاسی کشور این رسالت مهم را به نحوه احسن انجام و برگزار کنیم.

کد خبر 5105338

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب فرمانداری ایرانشهر سیستان و بلوچستان ایرانشهر انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا بارش برف شیراز قاسم سلیمانی کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران شیوع کرونا شهرکرد روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • جنگ کریدورها در خاورمیانه
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر