Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ دارندگان صندوق سرمایه گذاری در سهام آرمان سپهر آشنا «آسام» رشد ۱.۳درصدی دارایی خود را به چشم دیدند و در قیمت ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان به معاملات پایان دادند. 

صندوق سرمایه‌گذاری «آسام» در گروه صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله قرار دارد. تعداد ۶۲ معامله در حجم ۲۰هزار سهمی از معاملات روز جاری به «آسام» اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشخاص حقیقی، ۲۰هزار سهم (۱۰۰ درصد) را خریداری کردند و ۱۴هزار سهم (۷۰ درصد) را به فروش رساندند. حقوقی‌های صندوق سرمایه‌گذاری در سهام آرمان سپهر آشنا، خریدی نداشتند و ۶هزار سهم (۲۹ درصد) را فروختند. 

برای «آسام» در پایان معاملات روز جاری، صف فروش در حجم ۴هزار سهمی در قیمت ۱۱هزار و ۴۰۰ تومان تشکیل شد. همچنین صف خریدی در حجم ۳۵۰ سهمی در قیمت ۱۱هزار و ۴۱۰ تومان شکل گرفت.

پربیننده ترین سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ اقبال سهامداران به خودکفا آن را صدرنشین صفوف خرید کرد ارزش سهام عدالت سهامداران روش غیر مستقیم بیشتر است بی‌نتیجه بودن جلسه روحانی و قالیباف درباره بودجه/ مشکل تامین منابع در ثبت نام جاماندگان سهام عدالت ۲ مصوبه سهام عدالتی شورای عالی بورس نمای پایانی بورس امروز/ سرخی بازار سهامداران را ناامید کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازار سهام تحلیل بورس آسام پیش بینی بورس وضعیت بورس شاخص بورس امروز وضعیت بورس امروز صندوق سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اوایل هفته کاری با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی کامودیتی‌ها شاهد شروع متعادلی بودیم، اما در جدال عرضه و تقاضا، فروشندگان برنده بودند و دوباره یک هفته‌ اصلاحی و خسته کننده را سپری کردیم. فقط شاهد نوساناتی در محدوه‌های حمایتی سهام بودیم، تعداد محدود، سهام بازیگر محور هم مجالی برای نوسان و رشد کوتاه مدتی داشتند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: افزایش نرخ انرژی و افزایش مالیات ستانی در کنار افزایش نرخ بهره شرکت‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و عدم تعدیل نرخ دلار نیما از بعد درآمدی را دچار مشکل می‌کند و حاشیه سود‌ها کاهش می‌یابد. برای جلوگیری از افت تولید، با افزایش نرخ‌های منطقی در صنایع برای پوشش رشد هزینه‌ها موافقت می‌شود.

او افزود: انتشار اوراق سنگین توسط دولت و بالا ماندن نرخ بهره، ابهام سقف معافیت مالیاتی و ... خریدار را یک قدم عقب‌تر در انتظار نگه می دارد. هر بار با نزدیک شدن به محدوده‌ حمایتی شاخص و سهام شرکت‌های بزرگ تر، شاهد سفارش‌های حمایتی بازارساز و نوسانات مثبت هستیم منتهی تا زمانی که این دور باطل ادامه دارد حرف خاصی برای گفتن نمی‌ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی