Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمدتقی علوی روز شنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اقدام های دولت برای ساخت و راه اندازی خانه های ورزش روستایی در کشور و این استان نیز مطلوب بوده است. 

وی افزود: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توجه ویژه ای به ورزش روستاییان و عشایر کشور و کهگیلویه و بویراحمد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنین امر مهمی نیز با جدیت در دستور کار مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان و هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی استان است. 

علوی عنوان کرد: استعدادهای چشمگیر در عرصه ورزش بین جوانان روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که می توان برای قهرمان پروری استفاده بهینه ای از آنها کرد. 

وی ابراز داشت: لازم است که استفاده مناسب تری از ظرفیت جوانان روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار رشد و تقویت بیش از پیش نشاط، شادابی و سلامتی بین روستاییان و عشایر این استان از طریق گسترش روزافزون ورزش و بازی های بومی، محلی شد. 

علوی بر لزوم فعال تر شدن هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد و تلاش همه جانبه تر مسؤولان آن برای اجرای برنامه های مطلوب تر ویژه روستاییان و عشایر تأکید کرد. 

وی گفت: کلاس ها و دوره های آموزشی بیشتری در هر ۲ بخش مربیگری و داوری از سوی هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود. 

علوی اظهار داشت: تمامی هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از جمله هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی راهکارها، ایده ها و برنامه های لازم برای کمک به توسعه روزافزون ورزش این استان در حوزه همگانی و قهرمانی را ارائه دهند. 

وی افزود: عملکرد تمامی هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از جمله روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی به زودی رصد، ارزیابی و سنجش می شود. 

کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: مهمترین برنامه های چهار سال آینده این هیأت شامل برگزاری کلاس ها و دوره های مربیگری و داوری، برگزاری جشنواره بازی های بومی، محلی به منظور افزایش نشاط و شادابی بین مردم و به ویژه روستاییان و عشایر، تجهیز و تکمیل خانه های ورزش روستایی، برگزاری المپیاد خانه های ورزش روستایی و میزبانی رقابت های ملی است. 

رحمان همت پور اظهار داشت: کتاب بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تدوین شده و به زودی نیز رونمایی می شود. 

وی افزود: تاکنون ۸۰ خانه ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد تجهیز شده و به زودی نیز ۶ مورد دیگر تجهیز خواهد شد. 

کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خانه های ورزش روستایی پایگاه و مکانی مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی از سوی مردان، زنان و جوانان روستایی و عشایری بوده و باید در این استان فعال تر شوند. 

همت پور عنوان کرد: رشته ورزشی کمان سنتی در ۹ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد فعال شود و بر همین اساس نیز کلاس ها و دوره های مربیگری و داوری آن به زودی در استان برگزار می شود. 

وی ابراز داشت: جوانان روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ورزش مستعد و توانمند هستند و باید به طور جدی از سوی متولیان ورزش کشور و این استان حمایت شوند. 

صمد افخمی و رحمان همت پور ۲ کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد بودند که افخمی انصراف داد. 

تعداد اعضای مجمع انتخابات هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ نفر بود که از این تعداد ۲ نفر حق رأی دادن نداشتند. 

از مجموع ۱۳ رأی مأخوذه در این مجمع رحمان همت پور با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان یاسوج فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کهگیلویه وبویراحمد مجمع انتخاباتی وزارت ورزش و جوانان یاسوج اخبار کنکور محلی کهگیلویه و بویراحمد جوانان روستایی و عشایری عشایری و بازی های بومی خانه های ورزش روستایی روستاییان و عشایر ورزش و جوانان هیأت روستایی همت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده