Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سومین جلسه برنامه ریزی سالگرد سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ حجت‌الله پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کرمان، پاریزی مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در این نشست گفت: علاوه بر جمع بندی مصوبات جلسه برنامه ریزی سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدام ارزشمندی که طرح آن از سوی این اداره کل به وزارت ورزش داده شد و از سوی این وزارت ضمن ابلاغ به کلیه فدراسیون‌ها و ادارات ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور عملیاتی شد، برگزاری مسابقات و لیگ‌های ورزشی از هشتم تا هجدهم دی ماه به نام سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او افزود: اقدامات زیادی به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه ورزش و جوانان استان کرمان، شهرستان‌ها، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان برگزار می‌شود که به دلیل عشق و ارادت است که به شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی دارند.

پاریزی تصریح کرد: هم اکنون مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور با توجه به پوشش رسانه‌ای که انجام می‌شود، با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهید سردار سلیمانی انجام می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما وظیفه داریم، با مجموعه بسیج ورزشکاران مکمل هم باشیم و با توجه به وظایف مشترکی که بین این دو حوزه است، می‌توانیم هماهنگی و هم افزایی مناسب را ایجاد کنیم و بدین ترتیب از موازی کاری که ممکن است پیش بیاید، جلوگیری شود.

او در بخش دیگری از سخنانش به بیان فضائل اخلاقی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: امروز با توجه به وجود مرقد مطهر سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، نگاه کشور به استان کرمان فرق کرده است.

سرهنگ حجت‌الله پاداش جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار نیز با اشاره به اینکه بسیج ورزشکاران باید پل ارتباطی بین ادره کل ورزش و دیگر اقشار بسیج باشد، گفت: باید با نخبگان ورزش ارتباطی داشته باشیم و با آن‌ها جلساتی را برگزار کنیم، چرا که ابعاد شخصیتی که در رابطه با شهید سلیمانی می‌خواهیم مطرح کنیم، اگر از نگاه فردی که نخبه و اسوه است، در بحث ورزشی بیان شود، برای جامعه هدف تاثیرگذاری آن بیشتر است.

او افزود: در هر قشری باید نخبگان آن حضور داشته باشند و ابعاد شخصیتی عزیزانی که از این دست هستند را به مردم و قشر خودشان تبیین کنند.

سرهنگ پاداش تأکید کرد: باید رابطه‌ای تنگاتنگ در حوزه بسیج ورزشکاران داشته باشیم، زیرا که سردار معروفی نگاهشان این است، هم افزایی بین بخشی با اقشار در همه موضوعات داشته باشیم و امروز ما آمده ایم در کنار بسیج ورزشکاران قرار بگیریم، با هم هماهنگ باشیم، چرا که با هماهنگی بین بخشی، می‌توان بهتر به مطالبات مردمی و مطالباتی که در حوزه ورزش است جامه عمل بپوشانیم.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی شبانه روز در میدان عمل بود، یک انسان ولایت مدار که تماما گوش به حرف ولایت بود.

سرهنگ پاداش گفت: ما هم باید بتوانیم از مسئولیتی که داریم به صورت جهادی و ولایی پیگیری کنیم و هر چه به سمت جلو می‌رویم، سربازی برای ولایت باشیم و در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گام بردایم.

او به بیان برنامه‌های هفته مقاومت اشاره کرد و افزود: از دوازدهم تا هجدهم در استان کرمان برنامه داریم، کسی از شهرستان‌های کرمان حضور پیدا نمی‌کنند، بلکه جلسات صبح و عصر به صورت ویژه برنامه یک تا دو ساعته با تعداد معدود شرکت کنندگان در مصلی کرمان برگزار می‌شود و بین این ساعت‌ها توزیع بسته‌های معیشتی، مراسم ازدواج و نذر خون خواهیم داشت.

سرهنگ پاداش تصریح کرد: مهمترین برنامه‌هایمان برای سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، هجدهم دی ماه روز اجلاسیه برگزار می‌شود.

او بیان داشت: در سراسر کشور هیچ برنامه‌ای نداریم، فقط این مربوط به استان کرمان است که برنامه در مصلی اجرا می‌شود که سهمیه‌ای به جامعه ورزش نیز داده می‌شود تا در جلسه اجلاسیه نخبگانی را از ورزش داشته باشیم.

سرهنگ پاداش در بخش دیگری از سخنانش برگزاری طرح سردار سلیمانی در سراسر کشور به همت بسیج و وزارت بهداشت را در کاهش موارد ابتلا به کرونا موثر دانست و افزود: خوشبختانه توانسته ایم با رصد مبتلایان و جلوگیری از ورود آن‌ها به جامعه جلوی انتشار ویروس را بگیریم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی اخبار ورزشی ویروس کرونا سپاه ثارالله کل ورزش و جوانان استان کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج ورزشکاران استان کرمان سازمان بسیج داشته باشیم سرهنگ پاداش سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور

احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) قانون ممنوعیت برگزاری مسابقات لیگ داخلی کشورها در خارج از کشور را مورد بازنگری قرار دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیفا ممکن است قانون ممنوعیت مسابقات قهرمانی ملی در خارج از کشور را تا پایان سال 2024 تغییر دهد.

این خبر را کریستوفر بنینگ، وکیل فیفا در دادگاه فدرال به عنوان بخشی از رسیدگی به شکایت شرکت ارائه دهنده خدمات ورزشی Relevent Sports علیه فیفا و فدراسیون فوتبال آمریکا (USSF) بیان کرد.

Relevent Sports از فیفا و USSF به دلیل انحصار مسابقات در سال 2019 شکایت کرد، زیرا مجاز به برگزاری مسابقه لالیگا بین بارسلونا و خیرونا در میامی نبود.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور