Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@11:24:50 GMT

تردد شبانه در مرکز 36 شهرستان فارس ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۱۲۷

تردد شبانه در مرکز 36 شهرستان فارس ممنوع شد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به تفویض اختیار ستاد ملی کرونا به استان‌ها در اعمال محدودیت‌های تردد شبانه با تصمیم ستاد استانی، تردد شبانه در شهرهای مرکز ۳۶ شهرستان فارس ممنوع شد.

عبدالرضا قاسم‌پور در گفت و گو با ایرنا افزود: از ششم دی ماه 99 از ساعت ۲۱ تا چهار صبح، تردد خودروهای پلاک شخصی در شهرهای مرکز شهرستان‌های این استان ممنوع است و خودروهای متخلف جریمه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ۳۶ شهرستان استان ۳۳ شهرستان در وضعیت زرد و سه شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

معاون استاندار فارس گفت: محدودیت‌های پیش‌بینی شده در طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در تمام شهرستان‌ها متناسب با رنگ‌بندی تعیین شده برقرار است.

قاسم‌پور بیان داشت: همچنین ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.

وی، از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا ناگزیر به بازگرداندن محدودیت‌های سختگیرانه نشویم.

قاسم‌پور، همچنین با اشاره به جریمه‌های اعمال شده از ابتدای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی تاکنون،اظهار داشت: از ابتدای آذرماه تا پنجم دی ماه ۹۹، ۱۲۹ هزار و ۶۶۰ خودرو جریمه و ۵۰۹ واحد صنفی پلمب شدند.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، هفت هزار و ۷۱۸ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شدند.

بر اساس طرح جامع محدودیت های کرونایی، در شهرهای دارای وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا مشاغل گروه ۲، سه و چهار، شهرهای دارای وضعیت نارنجی مشاغل گروه سه و چهار و شهرهای دارای وضعیت زرد مشاغل گروه چهار تعطیل هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/003CL9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فارس دارای وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت