Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت داروسازی لقمان از جمله شرکت‌هایی است که در گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد و در  بازار دوم بورس مورد معامله قرار می‌گیرد. داروسازی لقمان با نماد «دلقما» در بازار سهام شناخته می‌شود.

«دلقما» معاملات امروز خود را با رشد ۱۰ درصدی پس از بازگشایی و در قیمت ۳هزار و ۴۰۰ تومان به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳هزار و ۹۰۰ معامله در حجم ۶ میلیون سهمی به معاملات داروسازی لقمان اختصاص داشت. 

حقیقی‌های «دلقما»، ۶ میلیون سهم (۹۹ درصد) را خریداری کردند و ۶ میلیون سهم (۹۳ درصد) را به فروش رساندند. اشخاص حقوقی، ۱۰هزار سهم را خریدند و ۴۶۳هزار سهم ( ۶ درصد) را فروختند. 

برای «دلقما» در پایان معاملات امروز، صف خرید در حجم ۶هزار سهم در قیمت ۳هزار و ۴۷۰ تومان و صف فروش در حجم ۱۰هزار سهمی در همان محدوده قیمتی تشکیل شد.

پربیننده ترین سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ اقبال سهامداران به خودکفا آن را صدرنشین صفوف خرید کرد ارزش سهام عدالت سهامداران روش غیر مستقیم بیشتر است بی‌نتیجه بودن جلسه روحانی و قالیباف درباره بودجه/ مشکل تامین منابع در ثبت نام جاماندگان سهام عدالت ۲ مصوبه سهام عدالتی شورای عالی بورس نمای پایانی بورس امروز/ سرخی بازار سهامداران را ناامید کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازار سهام تحلیل بورس پیش بینی بورس وضعیت بورس شاخص بورس امروز وضعیت بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • قیمت دینار عراق امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید