Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:47:32 GMT

قدوس دوباره نیمکت‌نشین شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۲۶۳

قدوس دوباره نیمکت‌نشین شد

مهاجم ایرانی برنتفورد در جمع نفرات اصلی تیمش برابر کاردیف حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و یکم چمپیونشیپ انگلیس امشب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم برنتفورد که سامان قدوس در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه کاردیف سیتی مهمان این تیم رده دهمی خواهد بود.

 

سامان قدوس که چهار شب قبل در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس حضور ثابت در ترکیب برنتفورد مقابل نیوکسل داشت و نمایش خوبی در جریان برتری و صعود تیمش به نیمه نهایی این رقابت‌ها ارائه کرد، در بازی امشب مقابل کاردیف نیمکت‌نشین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مهاجم ایرانی برنتفورد در هشت هفته گذشته چمپیونشیپ انگلیس در ترکیب حضور نداشته و در هفت مسابقه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته که امشب هم امیدوار است فرصت بازی برابر کاردیف را به دست بیاورد.

 

یاران قدوس با ۹ پیروزی، ۸ تساوی و ۳ شکست در این فصل ۳۵ امتیازی و تیم چهارم جدول چمپیونشیپ انگلیس هستند.

برنتفورد سامان قدوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برنتفورد سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه قبل بود که مدیران رم تصمیم گرفتند به همکاری با ژوزه مورینیو پایان دهند و ده‌روسی را به عنوان جایگزین او در این تیم انتخاب کردند و او هم توانست پاسخ خوبی به اعتمادی که به او شده بود بدهد.

عملکرد خوب او روی نیمکت این تیم باعث شد که جالوروسی حالا در یک قدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد و تنها چهار امتیاز با جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سری آ فاصله داشته باشد و همین باعث شد که حضور او روی نیمکت این تیم دیگر موقت نباشد.

اسپالتی در گفتگو با کوریره دلو اسپورت در پاسخ به سوالی درباره شرایط این مربی جوان اظهار داشت:«فکر می‌کنم خیلی خوب او را می‌شناسم و بزرگ‌ترین کاری که او در رم انجام داد این بود که نخواست از عشق بی‌نظیر هواداران نسبت به خودش استفاده کند.

او به خوبی درک می‌کرد که ممکن است یک تله باشد و به همین دلیل آن را کنار گذاشت و تمام وقت و انرژی‌اش را صرف کار در زمین کرد. او می‌داند که ایده‌ها می‌تواند هواداران را به وجد بیاورد برای ایده‌ها تنها از طریق جلسات تمرین قابل انجام هستند.»

دیگر خبرها

  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!