Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی معتقد است که تمرین کردن زیر نظر گواردیولا و انریکه باعث رشد او شده است.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که سابقه بازی تحت هدایت پپ گواردیولا را دارد، در مورد این مربی صحبت کرده است. به گزارش طرفداری، مسی در مصاحبه با شبکه LaSextaTV در مورد پپ گفت:

پپ چیز خاصی دارد. او باعث می شود همه چیز را به شکل فوق العاده ای ببینی، این که او چگونه برای هر بازی آماده می شود و نحوه دفاع کردن یا حمله کردن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خوش شانس بودم که زیر نظر گواردیولا و لوئیز انریکه، بهترین ها، تمرین کردم. داشتن آن ها باعث شد من از نظر جسمی و روحی رشد زیادی داشته باشم و همچنین آن ها دانش تاکتیکی خود را به من آموخته اند.

 همچنین بخوانید:

ادمیلسون: بارسلونا برای پویول، ژاوی، اینیستا و نیمار جانشین مناسبی پیدا نکرده است

خوان لاپورتا: برتری من نسبت به سایر رقبا در انتخابات، اعتمادی است که لیونل مسی به من دارد

لیونل مسی: اوبلاک در حال حاضر یکی از بهترین دروازه بان های دنیا است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از ترک بارسلونا راهی فوتبال آلمان شد تا هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و توانست قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را با این تیم تجربه کند و پس از آن راهی منچسترسیتی و لیگ برتر انگلیس شد.

دوران حضور او در بایرن هنوز برایش خاطره‌انگیز است و شرایط فعلی بایرن مونیخ باعث شد که اسکای اسپورت در گفتگویی که با این مربی اسپانیایی داشت درباره تلاش مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی بعدی‌اش از او سوال کند.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از این که بایرن هنوز نتوانسته مربی جدید پیدا کند غافلگیر شده است یا خیر گفت:« این اتفاق بالاخره رخ می‌دهد، دیر یا زود. آنها مربی درست را انتخاب خواهد کرد، بسته به این که چطور می‌خواهند بازی کنند، بازیکنانی که دارند و همه این مسائل.

گاهی این کار سخت‌تر است اما آنها مربی مدنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن همیشه منابع خوبی دارد، افرادی که در هیئت مدیره هستند بسیار باهوش هستند و گزینه درست را انتخاب خواهند کرد. این آرزویی است که برای آنها دارم چون هنوز عاشق این باشگاه هستم. در این شهر حس خیلی خوبی داشتم و دوستان واقعا خوبی در آنجا دارم.»

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!