Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@23:33:00 GMT

پای کرونای انگلیسی به سوئد هم باز شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۳۷۴

صراط:

به نقل از رسانه‌های سوئدی سارا بوفورس، رئیس آژانس بهداشت عمومی سوئد، از شناسایی ویروس کرونای انگلیسی در این کشور خبر داد. بیمار مورد نظر مردی بوده که اخیرا از انگلیس به سوئد رفته است تا کریسمس را در کنار خانواده‌اش جشن بگیرد.

پیش از این در ژاپن نیز گونه‌ای از کرونای انگلیسی شناسایی شد. رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند این کشور تصمیم گرفته است ورود اتباع خارجی جدید را از ۲۸ دسامبر تا پایان ژانویه ممنوع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت انگلیس ۱۴ دسامبر اعلام کرد که نوع جدیدی از ویروس کرونا ویروس "سارس کووید-۲" در کشور کشف شده است که در حال گسترش سریع‌تر از شکل اصلی‌اش است.

او گفت: ویروس به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و بنابراین مسری‌تر است. ویروس جدید کرونا از کنترل خارج شده است.

کارشناسان سلامت متذکر شده‌اند نوع جدید ویروس کرونا سریع‌تر از ویروسی که در حال حاضر شناخته شده در حال شیوع است، اما هنوز نمی‌توان در مورد خطر بیشتر آن صحبت کرد؛ علاوه بر این، هیچ مدرکی دال بر اینکه جهش ویروس واکنش متفاوتی نسبت به واکسن نشان دهد، وجود ندارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونای انگلیسی وزیر بهداشت انگلیس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، وی‌اِی‌آر همواره در کانون بحث‌های فوتبالی بوده است. پس از معرفی این سیستم همیشه انتقادهایی از آن مربوط به تصمیمات بحث‌برانگیز و تاخیرهای طولانی وجود داشته است. جدیدترین مورد مربوط به لیگ سوئد است.

۵۱ درصد مالکیت باشگاه‌های سوئدی در اختیار اتحادیه‌های هواداری است و آنها در رای‌گیری‌های اخیر به استفاده از این تصمیم رای منفی داده‌اند.

راینفلد در مصاحبه جدیدی در این مورد گفت:«اگر من درست حساب کنم، ۱۸ باشگاه داریم که گفته‌اند مخالف استفاده و اجرای وی‌اِی‌آر هستند.

ما به آن احترام می‌گذاریم. به همین دلیل است که ما در جلسه اخیر اتحادیه فوتبال با مالکان باشگاه‌ها هیچ پیشنهادی در مورد VAR ارائه ندادیم و در آینده هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. من به قوانین دموکراتیک احترام می‌گذارم.

راینفلد سال گذشته گفته بود که به دنبال اجرای VAR در لیگ سوئد است. حرفی که با انتقادات فراوانی از هواداران روبرو شد. او در مورد این اظهار نظرش گفت:«در آن زمان وقتی این حرف‌ها را زدم بحث‌هایی مطرح شده بود از اینکه یوفا می‌خواهد وی‌اِی‌آر را اجباری کند.
الان فکر نمی‌کنم، با توجه به آنچه که شنیده‌ام، این تصمیم به خود ما بستگی دارد و نظر ما هم که مشخص است.»

دیگر خبرها

  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند