Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قدرت‌الله ولدی روز شنبه در ستاد مقابله با کرونای شهرستان ملایر، اظهار داشت: تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در سطح شهر ملایر ممنوع است و خودروهای با پلاک غیربومی نیز اجازه ورود و تردد در سطح شهر را ندارند و متخلفان دراین زمینه اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه مبادی ورودی‌ شهر همچنان توسط پلیس کنترل می‌شود، افزود: فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان ملایر همچنان ممنوع است و واحدهای صنفی دیگر گروه های شغلی غیر از واحدهای تامین مایحتاج اساسی مردم نیز تا ساعت ۲۰ مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: حدود سه هزار خودرو از زمان آغاز طرح محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی‌ شهر و ایست‌های بازرسی اعمال قانون شدند که از آن جمله می توان به جریمه ۲۰۰ هزار تومانی ۵۲۸ خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۲۱۱ خودرو و جریمه یک میلیون تومانی ۹۱ خودروی متخلف اشاره کرد.

ولدی همچنین از انجام یک‌ هزار و ۵۵۰ مورد بازرسی اصناف و پلمب ۸۱ واحد صنفی به دلیل تخلف در اجرای محدودیت‌ها و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ملایر  خبر داد.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه وضعیت بیمارستان‌ها  و مراکز درمانی شهرستان از نظر تجهیزات و امکانات و کادر درمان را در راستای مقابله با ویروس کرونا مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: شرایط فعلی حاکم بر شهرستان شکننده است و در صورت کم توجهی به موضوع و عادی انگاری همه گیری ویروس دوباره شاهد بحرانی شدن اوضاع و افزایش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا خواهیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز قرار گرفتن این شهرستان در شرایط نارنجی را یک فرصت دانست و گفت: اجرای طرح غربالگری و بیماریابی در این شهرستان موفق بود و با آغاز طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی»، بیماریابی را در تمام نقاط شهرستان به‌ویژه روستاها انجام دادیم.

سرهنگ سیدجواد حسینی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ۳۹ منطقه پرخطر و آلوده شهرستان را زیرپوشش قرار داده‌ایم.

محسن ترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز گفت: سیر نزولی در شیوع ویروس را شاهدیم و برهمین اساس هم اکنون ۲۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان امام حسین(ع)، ۱۲ بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی و سه بیمار در بیمارستان مهر ملایر بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان محدودیت های کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور شهرستان ملایر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد