Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دریایی اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان گفت : یک فروند شناور لندینگرافت در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک واژگون و تلاش برای نجات جان ۷ سرنشین این شناور توسط تیمهای جستجو و نجات دریایی درمنطقه ادامه دارد.

اسماعیل مکی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اعلام جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ روزگذشته ۵ دی ماه پیامی مبنی شرایط اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری درتنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام ‌و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناورهای عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت.

مکی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه امروز ۶ دیماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقارن با ساعت ۱۵:۳۰روز جاری و در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد .

مکی زاده بابیان اینکه عملیات جستجو ونجات برای یافتن ۷ نفر از خدمه این شناور ادامه دارد، اظهار کرد: با بسیج تمام امکانات و نیروها و همچنین با اطلاع رسانی به شناورهای عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشورهای عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا کنیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003CLP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هرمزگان جستجو و نجات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی؛ شادی نیا با اشاره به بارش باران در تبریز اظهار کرد: گزارش واژگونی خودروی ام وی ام، در انتهای اتوبان سهند به تبریز به مرکز دیسپچ استان آذربایجان شرقی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش کارشناسان اورژانس سهند۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضای تبریز (ع) انتقال یافت.

شادی نیا گفت: واژگونی خودروی تندر در محور روستای بارانلو تبریز نیز کارشناسان اورژانس را به محل حادثه رساند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این سانحه کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو توسط کارشناسان اورژانس سهند۱ تایید شد.

دیگر خبرها

  • طرح مطالعاتی جزایر لارک و بوموسی آغاز می شود
  • جدایی «دالی» از «فرانسیس» با مواد منفجره پس کشف ششمین جسد!
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر