Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:29:03 GMT

در ایالت تنسی حالت فوق‌العاده می شود؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۶۵۸۵۲

در ایالت تنسی حالت فوق‌العاده می شود؟

خبرگزاری فارس: «بیل لی» فرماندار ایالت تنسی آمریکا روز شنبه گفت که از مکان وقوع انفجار در شهر نشویل بازدید کرده و حجم خسارت‌ها بسیار زیاد بوده و اینکه در این حادثه کسی کشته نشده، معجزه بوده است.

وی در ادامه گفت که از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا درخواست کرده برای حمایت از تلاش‌های پشتیبانی پس از حادثه انفجار، اعلام حالت فوق‌العاده بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر جمعه (به وقت تهران) انفجاری مهیب در نشویل به وقوع پیوست. دفتر مدیریت اورژانس این شهر در این خصوص گفت، در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر و به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد شد.

مقامات نشویل نیز در ارتباط با این حادثه اعلام کردند که این حادثه «اقدامی عامدانه» بوده و نیروهای خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شده‌اند. همچنین پلیس و نیروهای فدرال در حال تحقیقات بیشتر درباره این حادثه هستند.

پلیس فدرال تحقیقات در خصوص این حادثه را آغاز کرده و در کنفرانس خبری روز جمعه از همه کسانی که اطلاعاتی در خصوص این انفجار دارند، خواست برای روشن شدن ابعاد این حادثه با پلیس تماس بگیرند.

هنوز مشخص نیست هنگام انفجار خودروی ون کس داخل آن بوده یا خیر.

یک شاهد عینی به شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» گفت: همه چیز در خیابان در آتش بود. سه خودرو بود که کاملاً در آتش بودند.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند ۱۵ دقیقه قبل از انفجار در شهر نشویل ایالت تنسی آمریکا از ون مسافرتی که در این حادثه منفجر شد پیامی با مضمون هشدار برای تخلیه منطقه پخش شده است.

در این پیام ضبط شده گفته شده است: «این منطقه باید همین الان تخلیه شود. اگر این پیام را می‌شنوید همین الان اینجا را تخلیه کنید». پلیس گفته در این پیام ضبط ‌شده هشدار داده شده که تا ۱۵ دقیقه دیگر بمبی منفجر خواهد شد.

همزمان پلیس گزارشی از وقوع تیراندازی در این منطقه دریافت کرده بود. نیروهای پلیس عازم محل بوده‌اند که انفجار رخ داده است.

این انفجار موجب تخریب چندین خودروی دیگر در اطراف محل حادثه شده و به چند ساختمان هم خسارت وارد کرده است.

مقام‌های اداره آتش‌نشانی گفته‌اند سه نفر در این حادثه مجروح شده‌اند که جراحاتشان جدی نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایالت تنسی حالت فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت