Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مکی زاده با اعلام جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ روزگذشته ۵ دی ماه پیامی مبنی شرایط اضطرار برای یک فروند شناور لندینگ کرافت در موقعیت جنوب شرق جزیره لارک از رله رادیویی کشتی عبوری درتنگه هرمز به مرکز جستجو و نجات دریایی استان مخابره شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وصول پیام، شناور ناجی ۱۲ از جزیره قشم به موقعیت اعزام و هماهنگی لازم برابر طرح استانی جستجو و نجات دریایی با عوامل مرتبط از جمله ندسا، نداجا و دریابانی استان و شناور‌های عبوری در منطقه تنگه هرمز جهت پایش دریایی و هوایی منطقه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مکی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و تاریکی هوا عملیات آغاز و از سحرگاه امروز ۶ دیماه جستجو و نجات دریایی با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مقارن با ساعت ۱۵:۳۰روز جاری و در ۲۵ مایلی جنوب شرقی لارک شناور مذکور به حالت واژگون توسط ناجی ۱۲ و در موقعیت حدوداً ۱۶ مایلی جنوب غربی کوهستک و ۹ مایلی شمال شرقی هرمز پیدا شد.

مکی زاده بابیان اینکه عملیات جستجو ونجات برای یافتن ۷ نفر از خدمه این شناور ادامه دارد، اظهار کرد: با بسیج تمام امکانات و نیرو‌ها و همچنین با اطلاع رسانی به شناور‌های عبوری و مراکز جستجو و نجات دریایی کشور‌های عمان، امارات متحده عربی و پاکستان در تلاش هستیم تا افراد مفقود شده را پیدا کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث واژگونی کشتی هرمزگان تنگه هرمز پارسی خبر جستجو و نجات دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر

دریافت 8 MB کد خبر 6096702

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته‌ای!
  • فعالیت دریایی در خزر فعلا ممنوع
  • صدور هشدار نارنجی در دریای خزر
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • هشدار دریایی به فعالان دریای خزر
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو