Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سی و دومین جشنواره تئاتر استانی خوزستان از چهارم تا ششم دی ماه جاری با اجرای هشت گروه نمایشی در فضای مجازی برگزار شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه لین جشنواره که به صورت آنلاین(برخط) برگزار شد با اشاره به مهیا نبودن شرایط برگزای جشنواره حضوری به علت شیوع ویروس کرونا بیان کرد: هرچند کرونا موجب شده تا اجتماعات برگزار نشوند اما حوزه فرهنگ و هنر در دوران کرونا تعطیل نشد و فعالیت‌ آن از فضای حقیقی به فضای مجازی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جوروند افزود:بستر فضای مجازی این فرصت را فراهم آورد تا مخاطبان بیشتری از سراسر کشور از جشنواره استقبال کنند و نمایش‌های اجرا شده در سایت را مشاهده کنند.
در پایان آیین اختتامیه مجازی هیات داوران  برگزیدگان این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد.
در بخش موسیقی نمایش، آرش خوشنام آهنگساز نمایش "تلاقی" از شهرستان اندیمشک لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کرد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در این بخش به حسین تجلی آهنگساز نمایش "میرزا نقی شاعر آب" از شهرستان بهبهان اعطا شد.
در بخش طراحی صحنه لوح تقدیر به مریم مقدم طراح صحنه "واقعه در مجلس سودابه خوانی" از شهرستان اهواز داده شد و رضا موری طراح صحنه نمایش"گندم" از شوشتر موفق به دریافت دیپلم افتخار و تندیس جشنواره شد.
در بخش بازیگر زن شکوفه جودکی بازیگر نمایش "تلاقی" از شهرستان اندیمشک شایسته تقدیر شناخته شد و دیپلم افتخار و تندیش جشنواره به طور مشترک به خانم مهوش بلیان بازیگر "تلاقی" از اندیمشک و اورانوس شرافت بازیگر "سه زن" از امیدیه تعلق گرفت.
در بخش بازیگری مرد نیز از محسن خدادادی برای نمایش "تلاقی" از اندیمشک تقدیر شد و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به یاسین پارسامنش بازیگر نمایش‌های "میرزا شوقی شاعر آب" و "خواب‌هایی که باید دید" اعطا شد.
در بخش کارگردانی خلیل ضرغام پور برای نمایش"گندم" از شوشتر مورد تقدیر قرار گرفت و یاسین پارسامنش و اشکان لدنی برای کارگردانی نمایش "خواب‌هایی که باید دید" از بهبهان برگزیده شدند و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به آن‌ها تعلق گرفت‌.
در بخش نمایشنامه نویسی لوح تقدیر جشنواره به مرتضی شاه‌کرم برای نویسندگی نمایشنامه "گندم" و دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به مهدی آشوغ برای نمایشنامه "تلاقی" از اندیمشک تقدیم شد.
در پایان این جشنواره با انتخاب اعضا هیات داوری جشنواره متشکل از کیومرث مرادی، مائده طهماسبی، سعید بهنام، گلبرگ ابوترابیان و وحید نفر ۲ نمایش خواب‌هایی که باید دید" به کارگردانی اشکان لدنی و یاسین پارسامنش از بهبهان و نمایش تلاقی" به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک را برای جرا در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی کردند.

برچسب‌ها تئاتر خوزستان نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تئاتر خوزستان نمایش تئاتر خوزستان نمایش اخبار کنکور دیپلم افتخار و تندیس دیپلم افتخار تندیس جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»