Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طی مراسمی که شامگاه امروز در کانون حضرت معصومه(ع) اداره آموزش و پروش برگزار شد، ۴ خیر پارس آبادی اقدام به اهدای ۱۰ دستگاه تبلت  و بسته‌های بهداشتی در قالب پویش نذر هوشمند به دانش آموزان نیازمند کردند.

حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در سایه این همدلی دانش آموزان نیازمند که به خاطر نداشتن تبلت از برنامه‌های متنوع آموزشی برای ادامه تحصیل محروم مانده بودند امکان حضور در شبکه شاد را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰ درصد از دانش آموزان شهرستان پارس آباد به‌علت نداشتن گوشی هوشمند و بضاعت پایین مالی، از تحصیل آنلاین در شبکه شاد محروم هستند که نیازمند یاری خیرین برای کمک به این دانش‌آموزان هستیم.

رئیس شورای  فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد بیان کرد: وجود خیران همواره تجلی گر روح مهربانی و نوع‌دوستی بوده و نوید بخش پرورش انسان‌هایی بلندنظر در میان آینده سازان جامعه ما خواهد بود.

باقری بنابی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت بالای گوشی هوشمند و تبلت، خرید این دستگاه‌ها برای فراگیری آموزش مجازی برای این خانواده‌ها دشوار بود که با این حرکت گوشه‌ای از مشکلات دانش‌آموزان نیازمند توسط خیرین برطرف شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه پارس آباد اهدا تبلت دانش آموزان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۶۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، در کمیته ترویج فرهنگ اهدای عضو گفت: سلامت یک اصل و مسئله مهم در زندگی بشریت است که بی توجهی به آن، عواقب جبران ناپذیری برای فرد و جامعه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اهدای عضو یکی از مواردی است که در حوزه سلامت تعریف می‌شود ادامه داد: بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۸ هزار فرد سالانه دچار مرگ مغزی خاکسپاری می‌شود که از این تعداد آمار اهدا کننده عضو مطلوب نیست و باید فرهنگ سازی بیشتر و بهتری صورت گیرد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: یکی از راه‌های فرهنگ سازی در خصوص هر موضوعی فرهنگ سازی از سنین کودکی است که در این زمینه نهاد‌های آموزشی همچون وزارت آموزش و پرورش و بخش‌های تبلیغی مثل صداوسیما می‌توانند کمک قابل توجه‌ای داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش می‌تواند موضوع اهدای عضو را در سرفصل‌های آموزشی خود قرار دهد.


نجفی گفت: دریافت کارت اهدای عضو یکی از راه‌های عضویت در این امر که سبب ادامه زندگی به افراد دیگر می‌شود است، اما با توجه به شرع مقدس برای اهدای عضو رضایت، ولی دم نیاز است لذا انجمن اهدای عضو نباید به صرف داشتن کارت عضویت اکتفا کند بلکه باید این مسئله را در خانواده‌ها نیز ترویج کند.

دیگر خبرها

  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا